کد خبر : 1711111 | 09 مهر 1399 ساعت 18:45 | 27.5K بازدید | 1 دیدگاه

بایرن به دنبال جذب جانشین فیلیپ کوتینیو از اتلتیکو

بایرن مونیخ قصد دارد بعد از جدایی فیلیپ کوتینیو و ایوان پریشیچ، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید یعنی توماس لمار را به خدمت بگیرد.

بایرن به دنبال جذب جانشین فیلیپ کوتینیو از اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که باشگاه اتلتیکومادرید تمایل چندانی به حفظ توماس لمار ندارد و درهای خروج را برای این ستاره فرانسوی باز کرده است. درحالی که انتظارات زیادی از لمار وجود داشت اما او در طول سه فصل حضور در 72 بازی تنها سه گل و شش پاس گل برای تیم دیگو سیمئونه به ثبت رسانده است.

 

 

1528707

 



در واقع اتلتیکو مادرید مبلغ هنگفت 72 میلیون یورو برای جذب توماس لمار از موناکو هزینه کرد اما او هرگز بازدهی لازم را نداشته است؛ موضوعی که باعث شده اتلتیکومادرید به فکر فروش این ستاره فرانسوی بیفتد.



از طرف دیگر بعد از پایان فصل 20-2019 دو ستاره بایرن مونیخ یعنی فیلیپ کوتینیو و ایوان پریشیچ که به صورت قرضی در این تیم حضور داشتند، به تیم های سابق خود یعنی بارسلونا و اینتر بازگشتند؛ این اتفاق در حالی رخ داد که این دو ستاره عملکرد خوبی در ترکیب تیم هانسی فلیک ارائه داده بودند اما با این حال باواریایی ها ترجیح دادند که قرارداد آنها را دائمی نکنند.

 

 

1519770

 



در واقع به نظر می رسد که بایرن مونیخ در یک فصل طولانی و طاقت فرسا به بازیکنان بیشتری احتیاج دارد و حالا بیلد آلمان مدعی شده که آنها به جذب توماس لمار از اتلتیکو مادرید علاقه نشان دارند؛ بایرن قصد دارد این بازیکن را به شکل قرضی به خدمت بگیرد و به نوعی او را جانشین فیلیپ کوتینیو کند؛ این در حالی است که گفته می‌شود هافبک فرانسوی به جز بایرن از دو تیم لیگ برتری دیگر نیز پیشنهاد دارد.

دیدگاه‌ها