کد خبر : 1711113 | 09 مهر 1399 ساعت 18:50 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

فولادشهر استادیوم مدرنی است ولی ...

واکنش مدیرعامل ذو‌ب‌آهن به بازگشت هواداران

جواد محمدی می‌گوید در صورتی که امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود داشته باشد، می‌توان زمینه را برای بازگشت هواداران به استادیوم ها فراهم کرد.

واکنش مدیرعامل ذو‌ب‌آهن به بازگشت هواداران 

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ نوزدهم در شرایطی از سر گرفته شد و خاتمه یافت که هواداران از روزهای ابتدایی اسفندماه سال 98 دیگر حق ورود به استادیوم ها را به دلیل شیوع ویروس کرونا ندارند؛ ویروسی که این روزها هم وضعیت نامناسبی را در کشور رقم زده و هر روز تعداد زیادی درگیر آن می شوند.


با این حال در برخی استادیوم های دنیا شاهد بازگشت هواداران با رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم و باشگاه سپاهان نیز از مسئولان سازمان لیگ خواستار فراهم کردن زمینه برای حضور هوادارانش در نقش جهان شده است.


جواد محمدی مدیرعامل ذوب آهن در گفتگویی که با "ورزش سه" داشت، در پاسخ به سوالی در رابطه با این موضوع اینطور واکنش نشان داد: « قبلا هم گفته‌ام، که صلابت و سرزندگی فوتبال به جریانات پیرامون این ورزش است. فوتبال یک رشته مثل سایر رشته‌ها است ولی چرا این همه دنبال می شود؟ این به خاطر توجه افکار عمومی است. به طبع اگر شرایطی فراهم شود که بتوانند تماشاگران حضور داشته باشند، قطعا در کیفیت کار و در سرزنده تر شدن فوتبال می تواند تاثیر مستقیمی داشته باشد.» 


او سپس به پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و در پاسخ به این سوال که آیا در ورزشگاه فولادشهر امکان رعایت پروتکل ها وجود دارد، اضافه کرد:« استادیوم فولادشهر از استادیوم های خوب و به روز کشور است. اما اینکه چه شکلی برای حضور تماشاگر تعریف شود و چطور پروتکل ها رعایت شود، هنوز مشخص نیست. من خودم دستورالعمل خاصی در موردش ندیده ام. باید ببینیم سیاست یا برنامه ریزی این کار چگونه باید انجام شود؛ یا اینکه قابل انجام است یا خیر. اما حالا به صورت خام نمی توانیم این را بگوییم. امیدوارم هر چه زودتر این بلای خانمان سوز برداشته شود و بار دیگر همه مردم دنیا با آرامش به زندگی طبیعی خودشان ادامه دهند.»

دیدگاه‌ها