کد خبر : 1711240 | 10 مهر 1399 ساعت 13:21 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست شب گذشته برابر النصر؛

تمسخر دروازه‌بان الاهلی توسط گزارشگر الکاس

خالد الهادی گزارشگر شبکه های الکاس قطر پس از حذف الاهلی از لیگ قهرمانان محمدالعویس دروازه بان این تیم را با کلمات تمسخر آمیزی خطاب قرارداد.

 تمسخر دروازه‌بان الاهلی توسط گزارشگر الکاس

به گزارش"ورزش سه" النصر سعودی بعد از غلبه بر الاهلی دیگر تیم عربستانی توانست به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. الهادی گزارشگر این بازی پس از آنکه عبدالرزاق حمدالله مهاجم النصر در دقایق پایانی بازی توپ را حفظ کرده و وقت باقیمانده را می کشت گفت:" العویس خلاص...العویس یکی از کسانی است که باید سوار هواپیما شود." که اشاره به بازگشت تیم الاهلی پس از حذف به کشورش بود.

 

 

1532355

 


این گزارشگر در حالی به دروازه بان الاهلی کنایه زد که العویس بعد از صعود تیمش به یک چهارم گفته بود:" ما به این سطح از لیگ قهرمانان صعود کردیم و آن ها با هواپیما به خانه بازگشتند." که کنایه ای به الهلال دیگر تیم عربستانی تلقی شد.


العویس البته در صفحه توئیتر رسمی خود پاسخ داد و تاکید کرد قصد ندارد هیچ باشگاهی را آزرده کند. 

 

 

1532354

 


با اینحال ولیدالفرج روزنامه نگار سعودی با انتقاد با محمد العویس گفت:" کاپیتان العویس حق دارد از موفقیت تیمش خوشحال باشد اما آیا نمی توانست بدون گفتن این حرف خوشحالی کند." او افزود:" الهلال تیم هم ملیت شما با آن شرایطی که همه می دانند از بازی ها کنار رفت و آیا تو فکر می کنی که این حرف ها شایسته مدافع عنوان قهرمانی و نماینده پرافتخار عربستان هست؟"


الاهلی با نتیجه دو بر صفر در مرحله یک چهارم نهایی به النصر باخت و از لیگ قهرمانان کنار رفت.

 

 

1532356

دیدگاه‌ها