کد خبر : 1711539 | 12 مهر 1399 ساعت 13:22 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

چقدر جلوی بچه‌ها را بگیرم که پست نگذارند؟

دبیر: سکه 15 میلیونی را دو میلیون حساب کردند!

رییس فدراسیون کشتی از نحوه پرداخت پاداش قهرمانان کشتی و بودجه این فدراسیون انتقاد کرد.

دبیر: سکه 15 میلیونی را دو میلیون حساب کردند!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا دبیر یکی از روسای فدراسیون هایی بود که در نشست امروز با نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه شرکت کرد.


رییس فدراسیون کشتی در این نشست انتقادهای اخیر خود نسبت به کاهش بودجه کشتی در سال های اخیر را ادامه داد و گفت: کشتی امروز در بودجه با دلار ۳۰ هزار تومان ۱۵ میلیارد تومان باید بگیرد در حالی که قبلا این بودجه با دلار ارزانتر بیشتر بود. فدراسیون کشتی 50 میلیارد تومان بدهی دارد، این بدهی برای من نیست، بلکه برای دولت است. من در واقع دو فدراسیون دارم، یک فدراسیون آزاد و یک فدراسیون فرنگی.


وی با اشاره به اعتراض قهرمانان کشتی به پرداخت جوایز سال 97  عنوان کرد: جایزه قهرمانان پرداخت شده اما با سکه چند تومانی پرداخت شده است؟ سکه الان 15 میلیون تومان است ولی پاداش‌ها با سکه دو میلیون تومانی پرداخت شده است. می‌دانیم که وزارت ورزش هم مشکل دارد اما ورزش با اقتصاد رابطه  صددرصدی دارد. امیدوارم کمک‌ها به شب المپیک منتهی نشود. 10 ماه به المپیک زمان باقی مانده است و امیدوارم دولت به چند رشته به صورت ویژه نگاه کند.


دبیر در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: صلوات می‌فرستادم که مسابقات جوانان جهان برگزار نشود، از کجا باید پول اعزام تیم را می‌آوردم؟ من به خاطر همین تلاش می‌کردم لیگ کشتی آغاز شود.

دیدگاه‌ها