کد خبر : 1711583 | 12 مهر 1399 ساعت 17:02 | 46.1K بازدید | 1 دیدگاه

واسعی قراردادش را با پیکان فسخ کرد!

هافبک خبرساز تیم پیکان قراردادش را به صورت قانونی با پیکان فسخ کرد.

واسعی قراردادش را با پیکان فسخ کرد!

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی هافبک تیم پیکان که عملکرد خوبی در لیگ نوزدهم داشت، در نقل و انتقالات مورد توجه چند تیم بزرگ فوتبال از جمله استقلال، فولاد و تراکتور قرار گرفته است. در این خصوص باشگاه‌های خواهان واسعی با توجه به قراردادش با فیروزه‌ای پوشان تهرانی مذاکراتی را با مدیران پیکان شروع کردند اما این مذاکرات به نتیجه نرسید.


مسئولان پیکان برای صدور رضایتنامه سعید واسعی سنگ اندازی های زیادی انجام دادند ودر نهایت کار به جایی رسید که این بازیکن امروز به صورت یک طرفه و البته قانونی قراردادش را با پیکان فسخ کرد.


در قرارداد واسعی و پیکان بندی وجود دارد که اگر باشگاه تا شروع تمرینات برای فصل جدید مطالبات او را پرداخت نکند، می‌تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند و به همین خاطر هم با استناد به این بند چنین کاری را انجام داده است.


واسعی بعد از ماجراهای استقلال و عدم توافق این باشگاه با پیکانی‌ها، مورد توجه فولاد و تراکتور بود. در این خصوص مسئولان تراکتور با ارسال نامه خواهان جذب او شدند اما اکبر محمدی مدیرعامل پیکان در اقدامی عجیب اعلام کرد در ازای دریافت 3 میلیارد تومان رضایتنامه را صادر می‌کند. حالا واسعی رسما قراردادش را فسخ کرده وبازیکن آزاد محسوب می‌شود. هرچند که باید منتظر واکنش مسئولان پیکان در این خصوص باشیم.

دیدگاه‌ها