کد خبر : 1711634 | 12 مهر 1399 ساعت 19:30 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

تاکتیک پرس؛ یار دوازدهم پرسپولیس

دقایق پایانی نیمه اول بازی با النصر دقایق پر التهابی برای پرسپولیس بود؛ هم گل خورد و هم گل زد تا بازی دوباره مساوی شود...

تاکتیک پرس؛ یار دوازدهم پرسپولیس 

به گزارش "ورزش سه"، گل مهدی عبدی حاصل پرس وحید امیری بود؛ در نقطه ای که پرسپولیس موقعیت حمله را از دست داده بود وحید امیری بازیکن صاحب توپ را پرس کرد و توپ را از او گرفت تا سانتر بشار رسن با ضربه سر مهدی عبدی بازی را به تساوی بکشاند. این گل نشان می دهد توپ گیری در نیمه زمین حریف چقدر می تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد. وحید امیری با یک رفتار حرفه ای زمینه ساز گل پرسپولیس شد. 

 

بدون شک پرسپولیس اگر نیمه نخست با شکست به رختکن می رفت با توجه به اتفاقات پیش از بازی نیمه دوم را با روحیه خوبی آغاز نمی کرد اما  اکنون سرخپوشان تیم پر روحیه تری به نسبت النصر هستند و می توانند در نیمه دوم با شرایط روحی بهتری برای برد بازی کنند. به خصوص که تیم عربستانی از روی نقطه پنالتی به گل رسید و پرسپولیس در جریان بازی گل زد. 

 

و این گل می تواند بیانگر این موضوع باشد که تیم حتما نباید روی بازی ترکیبی یا ضربه ایستگاهی به گل برسد؛ گاهی توپ در دست حریف است می توان برای گلزنی برنامه ریزی کرد و تاکتیکی که در این صحنه ها به گل زنی کمک می کند پرس است. تاکتیکی که در بازی های قطر به خوبی از سوی پرسپولیس به نمایش گذاشته شد. یک 45 دقیقه دیگر؛ باز هم پرس می تواند به پرسپولیس کمک کند.

دیدگاه‌ها