کد خبر : 1711706 | 12 مهر 1399 ساعت 23:45 | 57.4K بازدید | 0 دیدگاه

خولن لوپتگی:

فقط یک راه جلوی بارسلونا داریم

خولن لوپتگی، سرمربی سویا مدعی شد غیبت یک بازیکن به بارسلونا ضربه نخواهد زد.

فقط یک راه جلوی بارسلونا داریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل را درخشان اغاز کرده و حالا فردا و بعد از دو پیروزی برابر ویارئال و سلتاویگو به مصاف سویا خواهد رفت. خولن لوپتگی در نشست خبری قبل از این دیدار به تمجید از بارسلونا و سرمربی جدیدش پرداخته و اذعان داشت بازی ها قبلی برابر این تیم تاثیری در این نبرد پیش رو ندارد.

 

خولن لوپتگی گفت: "بازی سال گذشته مقابل بارسلونا ملاک بازی این هفته نیست و ما بازی جدیدی پیش رو خواهیم داشت، زیرا سرمربی بارسا تغییر کرده است. هر مسابقه یک مبارزه و یک فرصت جدید است. ما باید تلاش کنیم در مقابل این حریف بزرگ خوب بازی کرده و محدودیتی برای خودمان قائل نشویم، زیرا راه دیگری برای رویارویی با بارسلونا وجود ندارد. بارسلونا در شرایط خوبی قرار داشته و با سرمربی جدید خود اوضاع مطلوبی دارد.

 

1530373

 

جدایی یک بازیکن یا خرید کار مونچی است، ما به او اطمینان کامل داریم و او می داند که ما به چه بازیکنانی نیاز داریم. 100 درصد و تمام حواس پنجگانه ما معطوف به دیدار برابر بارسلونا است. مهمترین بازیکنان افرادی هستند که در حال حاضر در ترکیب حضور دارند و می توانند در مسابقه فردا به ما کمک کنند.

 

محرومیت کلمنت لانگله؟ درست است که این بازیکن در بازی فردا در ترکیب بارسلونا حضور نخواهد داشت، اما حریف ما بازیکنان زیادی در اختیار دارد که می توانند جای خالی لانگله را پر کنند. ما با یک تیم بزرگ روبرو هستیم و من فکر می کنم اگر یک بازیکن یا بازیکن دیگر در ترکیب نباشد چیز زیادی تغییر نمی کند."

دیدگاه‌ها