کد خبر : 1711881 | 13 مهر 1399 ساعت 20:05 | 31.3K بازدید | 3 دیدگاه

دوست داشتم بیشتر گل می زدیم

زیدان: صدرنشینیم، چیز بیشتری نمی‌خواهم

زین الدین زیدان معتقد است تیمش پس از سه برد و یک تساوی در سطح انتظارات ظاهر شده است.

زیدان: صدرنشینیم، چیز بیشتری نمی‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به سومین برد متوالی خود دست یافت و با 10 امتیاز به صدر جدول لالیگا رفت. وینیسیوس و کریم بنزما گل های امروز رئال را وارد دروازه لوانته کردند تا انتقام شکست فصل گذشته نیز گرفته شود. رئال برای پیروزی در این بازی نیز تحت فشار شدید حریف بود. اتفاقی که در دو بازی قبلی نیز تکرار شده بود.

 

 

1533409

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی و در مورد زجر کشیدن تیمش برای پیروزی گفت:« فوتبال همین است. لوانته شرایط خوبی داشت و تیمی قدرتمند است. بازی را خوب شروع کردیم و به خصوص در یک ربع ابتدایی نیمه دوم عالی بودیم و می توانستیم چند گل دیگر هم بزنیم تا شرایط بازی کاملا عوض شود. از شانس های مان استفاده نکردیم تا در دقایق پایانی برای حفظ برد زجر بکشیم. در فوتبال برای پیروزی باید زجر کشید. حریف هم شانس های خودش را داشت ولی در نهایت سه امتیاز به ما رسید.»

 

زیزو در مورد شانس های گلزنی از دست رفته رئال گفت:« در فوتبال این یک اتفاق طبیعی است. حریف را از جلو پرس کرده بودیم و موقعیت هایی به دست آوردیم که از دست رفتند. لوانته هم شانس های خودش را داشت. در مجموع از نمایش تیمم احساس غرور می کنم. من هم دوست داشتم گل های بیشتری می زدیم تا شرایط بازی متفاوت شود. این تازه شروع فصل است و با سه برد و یک تساوی در صدر جدول هستیم. دیگر چه چیز بیشتری باید از تیمم بخواهم؟»

 

 

1533414

 

 

ضعف گلزنی و درخشش مجدد تیبو کورتوا:« نگران ضعف گلزنی نیستم چون تازه شروع فصل است و می توانیم خیلی خیلی بهتر شویم. تیبو کورتوا ستاره مهم تیم است و بارها ما را نجات داده است. او را به همین خاطر جذب کرده ایم. امروز موقعیت های زیادی خلق کردیم و از این بابت راضی هستم. باید بیشتر کار کنیم تا دروازه بان ما کمتر تحت فشار قرار بگیرد.»

 

وینسیوس:« امروز گلزنی کرد و همین توقع را هم از او داشتم. وینیسیوس خوب تمرین می کند و روز به روز هم بهتر خواهد شد. برای او خوشحالم و نمی خواهم در مورد از دست رفتن شانس های دیگری که داشت صحبت کنم. فقط به نکات مثبت بازی او توجه دارم.»

 

 

1533381

 

دیدگاه‌ها