کد خبر : 1711894 | 13 مهر 1399 ساعت 21:05 | 29.8K بازدید | 2 دیدگاه

گل‌محمدی: فعلا نمی‌خواهم درباره مشکلات حرف بزنم

سرمربی پرسپولیس با اشاره به مشکلاتی که این تیم در مسیر رسیدن به فینال پشت سر گذاشت، از استقبال هواداران و پیشکسوتان هم ابراز غافلگیری کرد.

گل‌محمدی: فعلا نمی‌خواهم درباره مشکلات حرف بزنم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی صحبت‌هایش را بعد از بازگشت از دوحه در فرودگاه امام خمینی در جمع خبرنگاران اینچنین آغاز کرد: خدا را شکر. اول باید خدا را شکر کنم و لطف او شامل حال ما بود. خیلی کمک مان کرد. در هر صورت با تمام مشکلاتی که به دوحه رسیدیم و ادامه دادیم و قبل از بستن تیم و حتی با مشکلات خروجی مواجه بودیم. خیلی سخت وارد دوحه شدیم و خیلی دشوار مسابقات ادامه یافت. تیم آخر جدول بودیم و توانستیم به عنوان تیم اول صعود کنیم. بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم. بچه ها غیرت و شرف و آبرو گذاشتند و خیلی تلاش کردند از این گروه صعود کنیم.

 

وی ادامه داد: در مراحل بعدی هم السد، پاختاکور و النصر تیم های خوبی بودند و غول آسیا هستند و فکر کنم فقط اسیر غیرت بچه ها شدند و دعای هواداران که اکنون هم استقبال خوبی داشتند. همچنین از پیشکسوت عزیز که شرمنده کردند و اینجا آمدند. وظیفه ما بود که به دستبوسی آنها برویم. علی آقای عزیز (پروین) ، آقای کلانی و خوردبین و همچنین از فدراسیون آقای نبی تشریف آوردند و لطف کردند. از همه آنها ممنون هستم و خودم غافلگیر شدم بابت این استقبال توسط پیشکسوتان و هواداران.

 

گل محمدی درباره اینکه پیش از سفر به دوحه مشکلات زیادی داشتند و کمتر کسی تصور این نتیجه را داشت، اینطور گفت: الان نمی خواهم زیاد درباره مشکلات صحبت کنم. مشکلات زیادی بوده، ادامه داشته و الان هم هست. باید دید در این چند روزه چه اتفاقاتی خواهد افتاد. فعلا دوست داریم هواداران مان در آرامش از صعود به فینال لذت ببرند و فرصت هست درباره مشکلات حرف زد. منتظر هستیم باشگاه به تعهداتش عمل کند و امیدواریم اتفاقات خوبی برای باشگاه بیفتد.

دیدگاه‌ها