کد خبر : 1711967 | 14 مهر 1399 ساعت 10:22 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

روز پایانی، جشنواره‌ای از ثبت رکوردهای جدید

سپاهان قهرمان لیگ دوومیدانی زنان شد(عکس)

بیست و چهارمین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور با قهرمانی تیم سپاهان اصفهان در بخش بانوان به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله سوم و پایانی از بیست و چهارمین دوره رقابتهای دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش بانوان که از صبح شنبه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران آغاز شد، با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مجموع سه مرحله به پایان رسید.


این رقابتها که از تاریخ ۱۷ شهریورماه آغاز شد با حضور ۱۷ تیم و بیش از ۲۵۰ ورزشکار برگزار شد و در پایان مرحله نهایی در مجموع سه مرحله تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۷۰۴ امتیاز قهرمان و دانشگاه آزاد اسلامی با ۶۱۵ امتیاز نایب قهرمان شدند. باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم آباد نیز با ۵۷۹ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد. 

 

1533547


تیمهای هیات تهران با ۲۳۴ امتیاز، سلکتور با ۱۸۶ امتیاز، خراسان شمالی با ۵۴ امتیاز، هرمزگان با ۴۶ امتیاز و اصفهان با ۲۶ امتیاز نیز مقام های چهارم تا هشتم را به خود اختصاص دادند. 


از اتفاقات جالب توجه روز پایانی مسابقات می توان به رکوردشکنی پریسا عرب در 10 هزار متر اشاره کرد. پریسا عرب از تیم دانشگاه آزاد اسلامی در دو ۱۰۰۰۰ متر با ثبت زمان ۳۶:۰۸.۵۴ دقیقه رکورد ملی و باشگاهی (۳۶:۲۱.۸۹ دقیقه) این ماده را که در اختیار خودش بود بهبود بخشید.

 

1533548


همچنین زهرا عرب رستمی پرتابگر تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در ماده پرتاب چکش با پرتابی به میزان ۵۷.۳۳ متر ضمن صدرنشینی رکورد ملی و باشگاهی این ماده را ( که پیش از این با ۵۷.۱۵ متر در دست ریحانه آرانی بود) ارتقا داد.


مهسا میرزا طبیبی نیز برای سومین بار در رقابتهای قهرمانی باشگاههای‌کشور رکوردملی و باشگاهی پرش با نیزه را شکست. او که پیش از این به رکورد 4 متر رسیده بود، این بار هم رکوردش را 2 سانتی متر افزایش داد. 
فرزانه فصیحی، یکی از دوندگان سرشناس تیم سپاهان فصیحی در ۲۰۰ متر با رکورد 24.26 ثانیه طلا گرفت.

 

1533549


از سوی دیگر مریم محمودی از تیم سپاهان در دوی ۸۰۰ متر با ثبت زمان ۲:۱۲.۶۳ دقیقه باردیگر رکورد باشگاهی این ماده را که هفته گذشته با زمان ۲:۱۳.۴۳ دقیقه در دست گرفته بود بهبود بخشید.

 

1533550

دیدگاه‌ها