کد خبر : 1711989 | 14 مهر 1399 ساعت 11:45 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

بلغارستان میزبان رقابت‌های تکواندو انتخابی المپیک

اتحادیه تکواندو اروپا از تعیین تاریخ و محل برگزاری رقابتهای انتخابی المپیک در این قاره خبر داد.

بلغارستان میزبان رقابت‌های تکواندو انتخابی المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، چند روز بعد از آنکه سایت رسمی فدراسیون تکواندو بلغارستان از میزبانی این کشور در رقابتهای انتخابی المپیک، سایت رسمی اتحادیه اروپا نیز با انتشار خبری، این میزبانی را تائید کرد.

طبق تاریخ جدیدی که اتحادیه تکواندو اروپا اعلام کرده این مسابقات طی روزهای ۳۰ و ۳۱ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۱ و ۱۲ بهمن ماه) به میزبانی بلغارستان در صوفیه برگزار خواهد شد. در این خبر آمده که پروتکل‌های بهداشتی به منظور برگزاری این مسابقات به زودی تدوین و به کلیه کشورهای شرکت کننده ارسال خواهد شد.

 

چندی قبل دکتر «چو» رئیس فدراسیون جهانی ابراز امیدواری کرده بود که مسابقات انتخابی المپیک در دو قاره آسیا و اروپا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ برگزار شود، اما شیوع ویروس کرونا مانع از تحقق این هدف شده بود.

 

این مسابقات در ابتدا قرار بود در شهر ایتالیا میلان و طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ آوریل برگزار شود که به دلیل کرونا لغو و پس از آن روسیه در مسکو به عنوان میزبان انتخاب شد که بازهم اتحادیه اروپا از لغو این مسابقات خبر داد.

با مشخص شدن تاریخ برگزاری مسابقات انتخابی در قاره اروپا، به نظر می‌رسد فدراسیون جهانی اواخر بهمن ماه را برای برگزاری مسابقات قاره آسیا انتخاب و به زودی اعلام کند.

دیدگاه‌ها