کد خبر : 1712130 | 14 مهر 1399 ساعت 23:50 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

قول و قرار یونایتد و ستاره دورتموند؛ فصل زمستان

باشگاه منچستریونایتد دوباره در فصل نقل و انتقالات زمستانی برای جذب جیدون سانچو، ستاره جوان دورتموند اقدام خواهد کرد.

قول و قرار یونایتد و ستاره دورتموند؛ فصل زمستان


به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در تابستان امسال تلاش زیادی برای جذب جیدون سانچو انجام داده و مدت ها با مدیران دورتموند بر سر این انتقال مذاکره کردند، اما باشگاه آلمانی در نهایت تخفیف نداد و حضور این ستاره جوان در اولدترافورد منتفی شد. حالا نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد یونایتد در فصل زمستان دوباره برای این انتقال دست به کار خواهد شد.

 

1527124

 

یونایتد در طول تابستان پیشنهادی معادل 70 میلیون پوند و بندهای پاداش تا 100 میلیون برای جذب جیدون سانچو پیشنهاد داده بود، اما در نهایت مدیران دورتموند اعلام کرد زیر رقم 108 میلیون حاضر به فروش این بازیکن نیستند و این انتقال منتفی شد.

 

اگرچه خود جیدون سانچو علاقمند به این انتقال بود، اما هرگز این موضوع را رسما اعلام نکرد و کار یونایتد برای خرید او دشوار شد. به نظر می رسد جیدون سانچو اخیرا به نزدیکان خود اعلام کرده یونایتد به زودی با پیشنهادی جدید برای خرید او اقدام می کند و این بازیکن در نهایت راهی اولدترافورد خواهد شد. این در حالیست که منچستریونایتد شروع بسیار ضعیفی در فصل جاری داشته و از چهار هفته ابتدایی لیگ برتر تنها موفق به کسب سه امتیاز شده است. این نشان می دهد اوله گونار سولسشر در این مقطع نیاز فراوانی به جذب جیدون سانچو داشت، اما در نهایت این انتقال منتفی شد.

دیدگاه‌ها