کد خبر : 1712207 | 15 مهر 1399 ساعت 13:45 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

مودریچ: هازارد ثابت می‌کند چه ستاره بزرگی است

لوکا مودریچ ستاره رئال مادرید از هم تیمی اش ادن هازارد حمایت کرد و گفت: او ارزش خود را در رئال ثابت خواهد کرد.

مودریچ: هازارد ثابت می‌کند چه ستاره بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید و برنده توپ طلا از هم بازی بلژیکی اش ادن هازارد ستایش کرد و گفت: هازارد بازیکن بزرگی است و بدون شک ارزش خود را در رئال مادرید اثبات خواهد کرد.

 

1533927

 

این در حالی است که هازارد بعد از انتقال بزرگ از چلسی به رئال مادرید در سال 2019 با بدشانسی مواجه شد و در پایتخت اسپانیا روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت. هازارد که امید زیادی به او می رفت تا این لحظه تنها یک گل برای لوس بلانکوس به ثمر رسانده است.

 

درحالیکه هازارد به دلیل مصدومیت ادامه دارش همچنان قادر به بازی برای رئال نیست، لوکا مودریچ با ستایش از او گفت: " هازارد شرایط راحتی ندارد. ولی او بی نظیر است و این را اثبات خواهد کرد. تنها چیزی که می‌تواند مانع پیشرفت هازارد شود مصدومیت است. وقتی او سالم و سرحال شود نشان خواهد داد که چه بازیکن مهمی است. ما به ادن نیاز داریم".

 

1533928

 

مودریچ در ادامه صحبتهایش گفت: " هازارد یکی از بهترینهای دنیا است. یک بازیکن استثنایی است. من شک ندارم اگر مصدومیت‌ها اجازه بدهد او امسال این را نشان خواهد داد. هازارد فصل گذشته هم نشان داد برای رئال چه بازیکن مهمی است ولی بعد مصدومیت‌ها مانع از این شد که بتواند به کارش ادامه بدهد. ولی شک ندارم هازارد نشان خواهد داد رئال مادرید چرا برای جذبش اینقدر پول خرج کرده است".

 

 

دیدگاه‌ها