کد خبر : 1712252 | 15 مهر 1399 ساعت 17:50 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

قدوس آماده گرفتن کلید ترکیب اصلی (عکس)

مهاجم ایرانی تیم برنتفورد انگلستان بعد از مدتی دوری به اردوی تیم ملی بازگشته و با توجه به میزان آمادگی اش می تواند در ترکیب تیم ملی به میدان برود.

به گزارش"ورزش سه" سامان قدوس بعد از گذراندن فصلی کابوس وار در آمیان ، امسال را با برنتفورد در چمپیونشیپ انگلستان خوب شروع کرد. او در اولین بازی اش با لباس این تیم انگلیسی یک پاس گل داد تا دراگان اسکوچیچ را مجاب به دعوت به تیم ملی کند.


او  پیش از این نامش در لیست مدعوین مارک ویلموتس وجود نداشت و بازی های مهمی را در مقدماتی جام جهانی از دست داد هرچند  فصل خوبی را سپری نکرده بود. پرونده شکایت هوئسکا باعث محرومیت چهارماهه اش شد و او به محض بازگشت به خاطر مصدومیت نتوانست بازی کند.

 

 

1533967

 


قدوس بازگشت خوبی از آسیب دیدگی داشت و توانست برابر مارسی در دقیقه آخر گلزنی کند اما لیگ فرانسه به خاطر کرونا تعطیل و سپس نیمه کاره تمام شد و آمیان به لیگ2 رفت. 


هافبک تهاجمی ایرانی که از زمان حضورش در تیم ملی ایران هنوز آنطور که انتظار می رفته فرصت بازی پیدا نکرده حالا موقعیت خوبی در اختیار دارد در بازی های دوستانه پیش رو میزان آمادگی و کارایی اش  را نشان دهد.


سامان که خودش را برای بازی برابر ازبکستان و مالی به اردوی تیم ملی رسانده ، با تجهیزات ایمنی خیلی جدی به محل تمرینات می آید تا نشان دهد که برای حضور در ترکیب تیم ملی بسیار از خودش مراقبت می کند. 


قدوس بازیکنی با کیفیت با سرعت و تکنیک و توانایی بالا در بازیسازی است که با توجه به تجربه بالای حضورش در فوتبال اروپا می تواند در بازی های دشوار تیم ملی در مقدماتی جام جهانی برای اسکوچیچ یک کمک ویژه باشد.

دیدگاه‌ها