کد خبر : 1712426 | 16 مهر 1399 ساعت 15:45 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان و باشگاه مرا می خواستند

اودگارد: از بازگشت به رئال پشیمان نیستم

مارتین اودگارد ستاره نروژی اطمینان دارد که می تواند به اهدافش در رئال مادرید دست پیدا کند.

اودگارد: از بازگشت به رئال پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تابستان امسال هیچ خریدی نداشت ولی مارتین اودگارد که فصل گذشته به صورت قرضی برای سوسیداد عالی کار کرده بود را بازگرداند. ستاره نروژی که از سال 2015 به رئال پیوست و در فصول گذشته همواره قرضی برای تیم های دیگر بازی می کرد، حالا در اختیار زین الدین زیدان است.

 

 

1529261

 

 

 زیدان در نخستین بازی فصل برابر سوسیداد و برای قراردادن اودگارد در ترکیب اصلی، کاسیمیرو را نیمکت نشین کرد و تیمش را با حضور اودگارد و البته سیستم جدید 1-3-2-4 به زمین فرستاد.

اودگار کنار مودریچ و تونی کروس در خط میانی وظیفه تغذیه کریم بنزما در خط حمله را داشت ولی او نتوانست همان بازیکن فصل گذشته نشان دهد چرا که در سوسیداد آزادی عمل تام داشت و بدون مشکل می توانست در همه جای زمین حاضر باشد

اودگارد در بازی دوم برابر بتیس هم فیکس بود ولی در دو بازی اخیر به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده است.

 

 

1534151

 

 

ستاره نروژی در مورد بازگشتش به رئال مادرید گفت:« در ابتدا قرار بود دو سال قرضی در سوسیداد بمانم ولی رئال تماس گرفت و گفت که خواهان بازگشتم است. این یک پروسه طبیعی بود و خیلی هم سریع همه چیز حل و فصل شد. هیچ اتفاق درامی رخ نداد و با سوسیداد وارد تنش هم نشدیم. همیشه هدفم بازگشت به رئال مادرید و رویای بازی در ترکیب تیم اول را داشتم.»

 

اودگارد ادامه داد:« با زیدان صحبت کردم و او به من گفت که خواهان بازگشتم است. خیلی ساده بگویم که مربی و باشگاه مرا می خواستند و من هم هدفی جز بازگشت به رئال نداشتم. با زیدان در مورد منطقه ای که قرار است بازی کنم، صحبت نکردم. می توانم در پست های مختلف و در سیستم های متفاوتی بازی کنم. وقتی با دو مهاجم بازی می کنیم، می توانم شماره 10 باشم و در مجموع هر جا مربی بخواهد بازی خواهم کرد. هرگز از بازگشت پشیمان نیستم چون از ابتدا هم هدفم بازی برای رئال مادرید بود.»

 

دیدگاه‌ها