کد خبر : 1712584 | 17 مهر 1399 ساعت 14:30 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

جوردی فاره:

با کلوپ حرف زدیم؛ بارتومئو هرچه زودتر استعفا کند

رهبر کمپین علیه جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا از وی خواست تا هر چه زودتر استعفا کند تا وقت بیش از این تلف نشود.

با کلوپ حرف زدیم؛ بارتومئو هرچه زودتر استعفا کند

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که اعلام شد اعتبار امضاهای جمع شده کمپین علیه رئیس بارسلونا تایید شده و به این ترتیب رفراندوم علیه او قطعی خواهد بود. این کمپین سه هفته پیش توانسته بود بیش از 20 هزار رای عدم اعتماد علیه جوزپ ماریا بارتومئو جمع کند و دیروز اعتبارشان نیز تایید شد.

اکنون باید منتظر برگزاری رفراندوم بر علیه براتومئو باشیم و  باشگاه برای اعلام تاریخ آن، 10 روز زمان خواهد داشت.

 

 

1528761

 

 

جوردی فاره رهبر کمپین در مصاحبه با کادنا سر گفت:« اگر بر علیه من 20 هزار رای عدم اعتماد جمع کنند، یک روز هم در باشگاه نمی مانم. بارتومئو بهتر است زمان را بیش از این تلف نکند و استفعا کند. او اگر نمی خواهد اولین رئیس تاریخ بارسا باشد که با رفراندوم برکنار شده، همین امروز استعفا کند تا کار برای برگزاری انتخابات ریاست شروع شود.»

 

فاره ادامه داد:« می دانم که تمام نامزدها خوشحالند ولی کسی به من تبریک نگفت. به من گفته اند که برخی بازیکنان هم این را جشن گرفته اند. جالب است بدانید که یکی از امضاها علیه بارتومئو متعلق به برادر یکی از ستاره های تیم بود.»

 

 

1533524

 

 

وضعیت کومان و مربیگری بارسا:« اگر انتخاب شوم، با کومان جلسه می گذارم تا پروژه هایش را برایم توضیح بدهد. او اسطوره باشگاه است و شایسته احترام. یکی از دوستانم برای مربیگری بارسا با مدیر برنامه های کلوپ حرف زده است ولی ابتدا صحبت های کومان را گوش خواهیم کرد.» 

 

دیدگاه‌ها