کد خبر : 1712673 | 18 مهر 1399 ساعت 07:00 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی دشوار آرژانتین با تک‌گل لیونل مسی

آرژانتین در اولین بازی خود در انتخابی جام جهانی در یک بازی سخت موفق شد با تک گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی اکوادور را 1-0 شکست دهد.

پیروزی دشوار آرژانتین با تک‌گل لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، با شروع رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر در آمریکای جنوبی، آرژانتین در اولین بازی خود در این رقابتها در خانه به مصاف اکوادور رفت. آلبی سلسته اولین قدم خود را با موفقیت برداشت و به لطف تک گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی موفق شد اکوادور را 1-0 از پیش رو بردارد.

 

مسی و آرژانتین در استادیوم مشهور لا بومونرا به مصاف اکداور رفتند و کاپیتان و ابرستاره این تیم در دقیقه 13 بازی که در بوئنس آیرس برگزار می شد توانست پیروزی تیمش را تضمین کند.

 

1534463

 

آرژانتین به این ترتیب روند پیروزی های پیاپی خود را به 8 بازی افزایش داد و لیونل مسی هم موفق شد هفتاد و یکمین گل ملی خود برای کشورش را به ثمر برساند. گل قبلی مسی برای آلبی سلسته به پیروزی آرژانتنی مقابل شیلی در پلی آف کوپا آمه ریکای 2019 برمی گشت.

 

تیم ملی آرژانتین آخرین بار در نوامبر سال گذشته در یک بازی دوستانه مقابل اروگوئه به میدان رفته بود که با این تیم به تساوی 2-2 دست یافته بود. مسی، لائوتارو مارتینز و رودریگو دی پاول در این بازی فیکس بودند اما پائولو دیبالا به دلیل مشکل گوارشی در بازی حضور نداشت.

 

در دقیقه سیزده مسابقه پرویس استوپینان مدافع اکوادور در محوطه جریمه با لوکاس اوکامپوس از آرژانتین برخرود کرد و داور بازی نقطه پنالتی را نشان داد تا لیونل مسی پشت توپ ایستاده و تک گل بازی را به ثمر برساند.

 

1534465

 

در دقیقه دوم وقتهای اضافه نیمه اول اکوادور بهترین شانس خود برای زدن گل تساوی را بدست آورد ولی ضربه اریک فریگرا بازیکن این تیم از سوی داور مردود اعلام شد چرا که کمک داور پیش از آن پرچم آفساید را بالا برده بود.

 

اوکامپوس هم در دقیقه 48 شانس عالی ای برای دو گله کردن آرژانتین داشت ولی الکساندر دومینگز سنگربان اکوادور با یک سیو تماشایی با یک دست خود مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

 

 

دیدگاه‌ها