کد خبر : 1712675 | 18 مهر 1399 ساعت 09:40 | 39.1K بازدید | 1 دیدگاه

مسی: آرژانتین عصبی بود ولی مهم پیروزی است

لیونل مسی بعد از پیروزی آرژانتین مقابل اکوادور با تک‌گل او می گوید آلبی سلسته در بازگشت دوباره به میادین عصبی بوده و این نقطه ضعف عمده‌اش بوده است.

مسی: آرژانتین عصبی بود ولی مهم پیروزی است

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر را با پیروزی آغاز کرد و در خانه خود موفق شد اکوادور را با تک گل کاپیتان و ابرستاره اش لیونل مسی از روی نقطه پنالتی از پیش رو بردارد. مسی در پایان بازی به اهمیت پیروزی اشاره کرد و گفت این پیروزی برای آرژانتینی ها بسیار مهم بوده هر چند تیم عملکرد عالی ای نداشته.

 

1534466

 

آرژانتین طبق برنامه قرار بود حضور در این رقابتها را از ماه مارس آغاز کند ولی با شروع اپیدمی کرونا تاریخ شروع رقابتها تا امروز به تعویق افتاد.

 

مسی در صحبتهای خود در پایان بازی گفت: " ما می دانستیم بازی پیچیده ای در پیش داریم. مهمترین مساله این است که پیروز شدیم. حالا باید تلاش کنیم تا به عنوان یک تیم به جلو حرکت کنیم. شروع رقابتها با یک پیروزی خیلی مهم بود چون می دانیم رقابتهای مقدماتی جام جهانی چقدر دشوار است".

 

1534463

 

کاپیتان و ابرستاره آرژانتین در ادامه گفت: "این بازیها همیشه سخت است. امیدوار بودیم تیم عملکرد بهتری داشته باشد ولی از آخرین باری که ما با هم بازی کرده بودیم یک سال گذشته. این اولین بازی دوباره ما بود و عصبی بودن تیم کار را پیچیده کرده بود".

 

 

دیدگاه‌ها