کد خبر : 1712711 | 18 مهر 1399 ساعت 13:04 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

روایت ستاره جدید یووه از اولین برخورد با کریستیانو

وستون مک‌کنی ستاره آمریکایی جدید یوونتوس از تجربه اولین دیدارش با کریستیانو رونالدو صحبت کرده و لقبی که رونالدو به او داده را فاش کرد.

روایت ستاره جدید یووه از اولین برخورد با کریستیانو

به گزارش "ورزش سه"، وستون مک‌کنی ستاره 22ساله آمریکایی که تابستان امسال به صورت قرضی از شالکه به یوونتوس پیوسته از تجربه اولین دیدارش با کریستیانو رونالدو در این تیم صحبت کرده و می‌گوید کریستیانو در همان جلسه اول برای او لقبی مشخص کرده است.

 

مک‌کنی می‌گوید با اینکه در اولین برخورد با رونالدو دست و پایش را گم کرده بوده ولی رفتار گرم و متواضعانه کریستیانو باعث شده راحت شود و از حضور در کنارش لذت ببرد.

 

1534512

 

وست مک‌کنی در مصاحبه با شبکه ESPN در این باره گفت: " بازی کردن با کریستیانو رونالدو واقعاً افتخار بزرگی است. اولین بار که او را دیدم خوب به خاطر می آورم. داشتم از راهرو رد می شدم و وقتی کریس را دیدم با خودم گفتم وای‌، آرام باش، آرامش خودت رو حفظ کن".

 

مک‌کنی در ادامه برخورد رونالدو با خودش را توضیح داده و گفت: " اما رونالدو وقتی به من رسید آنقدر ساده و فروتن و گرم بود که یادم رفت که دست و پای خودم را گم کرده بودم. او با ذهنیت بی نظیری که دارد همیشه به دنبال پیروز شدن است و این نه تنها عیب نیست بلکه یک مزیت مهم است. کریستیانو در همان جلسه اول به من لقب داد و پسر تگزاسی صدایم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها