کد خبر : 1712566 | 17 مهر 1399 ساعت 13:29 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

همبازی جوان دو اسطوره فوتبال

انتخاب بین مسی و رونالدو غیرممکن است

ستاره جوان پرتغال و بارسلونا که در این دو تیم با مسی و رونالدو همبازی است می‌گوید نمی‌تواند بین دو اسطوره فوتبال یکی را انتخاب کند.

انتخاب بین مسی و رونالدو غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، ترینکائو ستاره جوان تیم ملی پرتغال و باشگاه بارسلونا از معدود کسانی است که این شانس را دارد که هم با لیونل مسی و هم با کریستیانو رونالدو همبازی باشد.

 

1534343

 

ترینکائو که در تیم ملی کشورش با رونالدو همبازی است از این فصل به بارسا پیوسته و حالا در باشگاه می‌تواند در کنار مسی بازی کند. او اما می‌گوید انتخاب یکی از این دو اسطوره فوتبال برایش غیرممکن است.

 

بعد از دیدار دوستانه دیشب پرتغال و اسپانیا که با تساوی 0-0 به پایان رسید و ترینکائو در آن بازی کرد او در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه کدام یک از دو اسطوره را فوتبالیست بهتری می‌داند گفت: " من از اینکه می‌توانم با هر دوی آنها بازی کنم به شدت احساس غرور می‌کنم. ولی اینکه بگویم کدامیک بهتر هستند غیرممکن است".

 

1534348

 

ترینکائو که در این بازی در کنار رونالدو و آندره سیلوا خط حمله پرتغال را ساخته بود در ادامه گفت: " من فقط وظیفه ام را انجام می‌دهم و سعی می‌کنم مثل همه هم تیمی‌هایم بهترین بازی ممکن را بکنم. تصمیم درباره بازی کردن یا نکردن من به عهده مربی تیم است".

 

 

دیدگاه‌ها