کد خبر : 1712721 | 18 مهر 1399 ساعت 13:44 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

واینالدوم: از رقابت با تیاگو استقبال می‌کنم

واینالدوم ستاره هافبک لیورپول از پیوستن تیاگو به این تیم استقبال کرده و می‌گوید تیاگو بهترین خرید ممکن برای قرمزهای آنفیلد بوده.

واینالدوم: از رقابت با تیاگو استقبال می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی لیورپول می‌گوید از اینکه یک هافبک باکیفیت دیگر مثل تیاگو آلاکانتارا به جمع هافبک‌های لیورپول اضافه شده استقبال می‌کند و با اینکه ممکن است حضور تیاگو جایگاه او را تهدید کند‌، تیاگو را بهترین خرید برای لیورپول می‌داند.

 

1534531

 

تیاگو یک فصل درخشان را در بایرن مونیخ پشت سر گذاشته و با این تیم قهرمان چمپیونزلیگ شده. اما او امسال تابستان راهی لیورپول شد چرا که یورگن کلوپ به سبک بازی او علاقه خاصی دارد.

 

واینالدوم‌، هافبک هلندی لیورپول که گفته می‌شود با حضور تیاگو جایگاهش در این تیم با خطر مواجه شده این صحبتها را رد کرده و در گفتگو با وبسایت لیورپول گفت: " من سالها است که بازی تیاگو را دیده ام و مقابل او بازی کرده ام. دید او نسبت به بازی و اعتماد به نفسی که موقع کار با توپ دارد و نقشی که در بازی سازی برای تیم دارد واقعاً فوق العاده است".

 

ستاره هلندی در ادامه گفت: " تیاگو بازیکن بسیار باکیفیتی است و تیم ما را بهتر از قبل خواهد کرد. من واقعاً از پیوستن او خوشحالم و همه همین حس را دارند. تیاگو هم از بودن در اینجا خوشحال است. به نظر من تیاگو برای لیورپول بهترین خرید بوده".

 

 

دیدگاه‌ها