کد خبر : 1712839 | 18 مهر 1399 ساعت 22:25 | 64.4K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو وراتی:

می خواهم شکست در لیگ قهرمانان را فراموش کنم

مارکو وراتی، ملی پوش ایتالیایی فاش کرد که هرگز به فکر جدایی از پاری سن ژرمن نبوده است.

می خواهم شکست در لیگ قهرمانان را فراموش کنم

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی 27 ساله هشت فصل گذشته را در پارک دو پرنس سپری کرده و در فتح سه گانه داخلی در فرانسه در فصل گذشته نقش مهمی ایفا کرده است. وراتی امروز در نشست مطبوعاتی پیش از بازی ایتالیا مقابل لهستان در لیگ ملت های اروپا، اخبار جدایی از پاری سن ژرمن را رد کرد و از اهدافش در لباس آتزوری سخن گفت.

 

مارکو وراتی گفت: "شکست در فینال یک ضربه بزرگ بود، اما ما یک ماجراجویی درخشان را سپری کردیم. بایرن مونیخ در فینال خوب کار کرد، اما رسیدن به فینال همیشه یک دستاورد مثبت است. ما هشت سال است که تلاش می کنیم به فینال برسیم و این دستاورد، دوباره قدرتی به ما می دهد تا بلافاصله برای نیل به این مقصود تلاش کنیم.

 

1521330

 

قهرمانی در لیگ ملت های اروپا به من کمک می کند تا شکست در فینال لیگ قهرمانان را فراموش کرده و رویایی را که از کودکی داشتم را تحقق بخشم.

 

جدایی از پاری سن ژرمن؟ بیشترین چیزی که به آن علاقه دارم فوتبال است و من این کار را برای تیمی انجام می دهم که همیشه برای رسیدن به اهداف بزرگ بازی می کند. در این هشت سال من در کنار قهرمانان بزرگی بازی کرده ام و در حال حاضر قصد ندارم پاری سن ژرمن را ترک کنم. من در این تیم شرایط خوبی دارم، اما خواهیم دید در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد."

دیدگاه‌ها