کد خبر : 1712871 | 19 مهر 1399 ساعت 11:22 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

رزاق پور: تراکتوری ها صحبت خاصی با من انجام ندادند

مدافع تیم تراکتور می‌گوید که هنوز وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست.

رزاق پور: تراکتوری ها صحبت خاصی با من انجام ندادند

به گزارش ورزش سه، ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ فصل گذشته تیم شاهین بوشهر که تحت قرارداد تراکتور است، هنوز وضعیت نامشخصی برای فصل آینده دارد. او در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به وضعیتش عنوان کرد: با تراکتور قرارداد دارم اما هنوز معلوم نیست که فصل آینده در چه تیمی باشم و در دو سه روز آینده وضعیتم مشخص می‌شود.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا با منصوریان صحبت کرده یا نه، گفت: با آقای منصوریان صحبت نکردم اما شنیده بودم که در پست من دنبال بازیکن است. من هم میخواهم جایی بروم که بازی کنم و در این دو سه روز تصمیمم را میگیرم، یا برمی‌گردم تراکتور یا این که تیم جدیدی را انتخاب می‌کنم.

 

رزاق پور درخصوص مذاکره با مسئولان تراکتور هم اظهار داشت: من با هیچ کسی از طرف باشگاه تراکتور صحبت نکردم. کسی به من زنگ نزده و فقط یک بار زمان شروع تمرینات را اعلام کردند.

 

مدافع تیم امید درباره میزان آمادگی خودش و اهدافش برای فصل آینده هم توضیح داد: صددرصد هدفم این است هدفی که پارسال داشتم را ادامه بدهم. همین که نرفتم سر تمرین تراکتور به خاطر همین است که بتوانم انتخاب خوبی داشته باشم. امیدوارم در فصل جدید هم بدرخشم و بتوانم روند گلزنی و پاس گل را ادامه بدهم.

 

ابوالفضل رزاق پور در پایان صحبت هایش با اشاره به هواداران تراکتور گفت: از تی تی ها متشکرم که پیگیر وضعیت من هستند و امیدوارم در فصل جدید تیم خوبی داشته باشند. خیلی دوست دارم فرصت بازی برایشان را داشته باشم چون واقعا خونگرم، مهربان و پرشور هستند و هر بازیکنی آرزو دارد برایشان بازی کند.

دیدگاه‌ها