کد خبر : 1712946 | 19 مهر 1399 ساعت 16:48 | 27.6K بازدید | 1 دیدگاه

از فدراسیون فوتبال بابت همکاری‌شان ممنونم

مظلومی: هرکس بی‌نظمی کند، برخورد می‌کنیم

سرپرست جدید استقلال می‌گوید از این پس اجازه نمی‌دهد تا مشکلات قبلی این تیم تکرار شود.

مظلومی: هرکس بی‌نظمی کند، برخورد می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی که امروز رسما به عنوان سرپرست استقلال منصوب شد در این خصوص گفت: استقلال خانه ما است. 30 سال عمرمان را اینجا گذاشتیم و مدیون این پیراهن هستیم. هروقت خواستند آمدیم و کمک کردیم. الان هم باشگاه نیاز به کمک پیشکسوتان داشت. پیشکسوتان پشت تیم هستند تا هواداران را از نگرانی در بیاورند.


وی ادامه داد: باید از فدراسیون فوتبال تشکر کنم. از آقای نبی ، رییس فدراسیون، کمیته فنی و جوانان ممنونم که لطف داشتند. وظیفه ای را به بنده محول کرده بودند و در شرایطی قرار گرفتیم که از تیم ملی جوانان جدا شویم. عذرخواهی هم می‌کنم. با این حال استقلال اولویت اول من است و در این شرایط نیاز بود که من و تمام پیشکسوتان کمک کنیم. هواداران هم پشت تیم باشند و به کادرفنی فرصت بدهند. این کادر با جان و دل کار می‌کند. باتعصب هستند و از جنس استقلال محسوب می‌شوند. هرکدام برای این تیم عمری گذاشتند و با انگیزه کار می‌کنند. من مطمئن هستم با کمک پیشکسوتان و هواداران و مدیریت باشگاه می‌توانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم و در آسیا حرف برای گفتن داشته باشیم.


سرپرست استقلال درباره اینکه چه برنامه ای برای جمع کردن حواشی این تیم دارد، گفت: من به عنوان مدیر تیم باید بستری را فراهم کنم که کادرفنی راحت کارش را انجام بدهد. باشگاه هم قول همکاری داده است. در این یکی دو روزه که آمدم دیدم مدیریت باشگاه از صبح تا شب در صدد رفع مشکلات گذشته هستند. واقعا خیلی مشکل وجود دارد. هم از نظر مالی و مسائل دیگر. به گذشته کار ندارم که چه اتفاقی افتاده اما در آینده نمی‌گذاریم مشکلات رخ بدهد. کادرفنی هم منضبط است و نمی‌گذاریم هواداران تیم نگران بشوند. مطمئن باشید با بی نظمی ها برخورد می‌شود. اینجا استقلال است،‌پیراهنش بر تن خیلی از بزرگان بوده و بازیکن باید بداند پیراهن چه کسانی را پوشیده است. باید فقط کارش را انجام بدهد.


مظلومی درباره زرد بودن چمن زمین تمرین استقلال تاکید کرد:‌فصل پاییز است و زرد می‌شود اما چمن خوب است. ما مجموعه انقلاب هم داریم و مشکلی از بابت زمین تمرین نیست. یکسری مسائل هست که باشگاه تلاش می‌کند تا مشکلات حل شود. باشگاه باید اسپانسر بگیرد و لباس زمستانی بچه ها بیاید و به فکر تمرین باشند.

دیدگاه‌ها