کد خبر : 1712966 | 19 مهر 1399 ساعت 17:22 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

بدبین‌ها و خوش‌بین‌ها؛ عشق و کیفیت و شاید هردو

استقبال از انتخاب محمود فکری در توییتر چگونه بود؟

انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال، بازتابهای کاملا متفاوتی در بین هواداران این تیم داشت.

استقبال از انتخاب محمود فکری در توییتر چگونه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، نه آندره آ استراماچونی و نه الکس نوری و حتی نه مجیدی و قلعه نویی بلکه در تصمیمی غافل گیر کننده، هیئت مدیره استقلال نیمکت این تیم در لیگ بیستم را به محمود فکری سپرد تا بلکه کاپیتان سابق آبی پوشان بتواند این تیم را از بحران خارج کند.


فکری که تمام سابقه حضور او به عنوان سرمربی بر روی نیمکت تیم های دسته اولی بوده است، با تجربه تنها 11 دیدار در لیگ برتر که در لیگ قبل و با حضور در تیم نساجی مازندران به دست آمد، به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد.


اینکه استقلال چگونه از اسامی نظیر استراماچونی، نوری، نکونام، مجیدی و... به محمود فکری رسید، خود جای بحث دارد ولی این مربی 51 ساله امیدوار است بتواند در لیگ آینده شگفتی ساز شده و پس از سالها تیمش را به عنوان قهرمانی برساند.


انتخاب فکری به عنوان سرمربی استقلال، بازتاب های مثبت و منفی زیادی را در بین هواداران استقلال داشت. جدا از این مسئله که پیشکسوتان استقلال و بازیکنان سابق این تیم به حمایت از فکری پرداختند، برخی از هواداران استقلال در فضای مجازی به حمایت از فکری پرداخته و عده ای نیز او را گزینه خوبی برای استقلال نمی دانند.


پیشکسوتان استقلال و بازیکنان سابق این تیم نسبت به انتخاب فکری واکنش نشان داده و برای موفقیت او در استقلال آرزوی موفقیت کردند.


فرهاد مجیدی سرمربی پیشین استقلال چند روز پیش نخستین فردی بود که به فکری تبریک گفت. او با انتشار یک استوری، انتخاب فکری را به وی تبریک گفت.

 

1534815


محمد تقوی و مهدی پاشازاده بازیکنان سابق استقلال که خود از گزینه های آبی ها برای حضور بر روی نیمکت این تیم بودند، با ارسال پست هایی در صفحات شخصی خود در اینستاگرام، انتخاب فکری را به وی تبریک گفتند.صالح مصطفوی، میلاد میداوودی مربی و بازیکن سابق استقلال نیز با منتشر کردن استوری در صفحات خود، به فکری تبریک گفتند.مهدی امیرآبادی، پرویز برومند، بهتاش فریبا، کارگر جم، علیرضا واحدی نیکبخت، مهدی عبدیان، امیرحسین صادقی، محمد نوری و... از جمله استقلالی های سابقی بودند که در مصاحبه های مختلف، با حمایت از محمود فکری، آرزوی موفقیت او در استقلال را داشتند.

 

1534816

 

1534817

 

1534821

 

1534818

 

1534814

 

1534822

 


اما در فضای مجازی، عده ای از هواداران استقلال از انتخاب فکری استقبال کرده و تعدادی نیز به انتخاب او خوشبین نبودند. در زیر تعدادی از این توئیت ها را با یکدیگر مرور می کنیم.
احمد: هفت میلیون زیر پست استراما کامنت گذاشته شد جلوی مجلس تجمع چندهزار نفره شکل گرفت تا تهش محمود فکری با دستیارای حنیف عمران زاده و ارش برهانی بشن کادرفنی استقلال و بازم به استقلالی ها میگن از کادرفنی حمایت کنید تا موفق بشه،کدوم دانش فنی؟ کدوم تجربه؟ کدوم اخلاق؟ کدوم نظم؟


هاج عمین: متاسفانه ما باید دو فصل بیخیال نتیجه گرفتن تو تیممون بشیم تا پیشکسوتامون بفهمن نمیتونن مربی استقلال باشن و بذارن تیم نفس بکشه و سهم خواهی و نیمکت خواهی رو بذارن کنار. هر نیم فصل چهار سری از پیشکسوتا رو بیاریم تا تموم شن، برن و دیگه هم برنگردن.


ممدتاجی: محمود فکری عضو باشگاه وفاداران تاج است. شماره ١ لیست شکارچی شاهین چپ پای افسانه ای زنده یاد بیوک جدیکار با ١٨ سال مداومت حضور و بعد کاپیتان شاهین بیانی با ١۵ سال و به ترتیب زنده یاد عارف قلی زاده حسن روشن محمود بیاتی و محمود فکری با ١۴ سال مداومت حضور قراردارند.


سعید سلطانی: آقای فکری به استقلال خوش اومدی. شما شخصیت بسیار بزرگ‌تری هستی در تاریخ استقلال نسبت به برخی اسطوره‌های پوشالی. با این‌که به نتیجه گرفتنت در این شرایط امید زیادی ندارم، اما تا جای ممکن باید ازت حمایت کنیم چون جای خودت اومدی، نه کس دیگه. امیدوارم نشون بدی شایسته این اعتماد هستی.


توشیشان: حالا که محمود خان فکری سرمربی استقلال شده وظیفه منه هوادار حمایت صد درصدی از ایشون و کادر فنی شه، تا لحظه آخر پشت سرمربی باشیم تا به تیم مون صدمه وارد نشه. به امید خدا و با تلاش و تمرین زیاد بچه ها و حمایت ما ، استقلال رو سربلند ببینیم.


شاعربدخط: با تفکرات فکری شاید محمد بلبلی هم فصل پیش‌رو درخشید و یه ستاره‌ی جذاب بهمون اضافه شد.


کاوه: محمود فکری با این کادر فنی دقیقا می‌ره اونجایی که تیم مظلومی، مرفاوی و مجیدی رفت.


سعیدینو: بالاخره مربی دار شدیم! امیدوارم صبر داشته باشیم و چند هفته‌ای به فکری و کادرش زمان بدیم؛ به هرحال اون الان باید علاوه بر تیم حریف با مشکلاتی که قراره مدیریت براش ایجاد کنه از کمبود امکانات گرفته تا فراری دادن بازیکن‌ها دست و پنجه نرم کنه. انشالله موفق باشی محمود خان فکری!

 

توئیت آبی: ما از آقای فکری و کادرش انتظار داریم که یه تیم پُر از مسعود ریگی بسازن ! مفید ، جنگنده ، در اختیار تیم و بدون حاشیه

 

عادل: یه بلایی سرمون آوردن که نمیدونم از انتخاب فکری خوشحال باشم یا ناراحت؟


میلی: آقای فکری، این استقلال و شرایطش مثل استقلال دوران بازیکنیت نیستا، همه دنبال زمین زدنشن، اگه میدونی و اومدی ما هم پشتتیم ولی اگه میخوای وسط فصل بهونه بیاری و ادا بدی بهتره همین الان این سمت رو قبول نکنی.

 

1534825


آسمان آبی: ‏درسته،تیم بزرگ مربی بزرگ میخواد.ولی از نظر فنی هم در نظر نگیریم فکری گزینه خوبی واسه نیمکت و رختکن استقلاله.از نظر فنی آنچنان مربی بزرگی نیست ولی هیچی رو نمیشه پیشبینی کرد حداقلش اینه تجربه رو داره و وظیفه‌ی ما حمایت کردن و دوری از دودستگی و ضربه‌ زدن از طرف خودمون به تیمه.


حاجی: جناب آقای محمود فکری سرمربی محترم باشگاه استقلال ایران لطفا کادر فنی خودتان را تغییر بدهید اینجا نساجی و تیم های دسته یکی نیست اینجا استقلال ایران است شما اگر در  ۲ الی ۳ بازی پشت سر هم نتیجه مطلوب نگیرید مورد انتقاد تند هواداران خواهید قرار گرفت.


علیرضا جوادی: ‏محمود فکری گفته خط قرمز «احترام متقابله»؛ منظورش این بوده که بازیکن‌ها باید به «پیشکسوتان»، «باشگاه»، «هواداران» و «حریف» احترام بذارن. اما فراموش کرده که بگه رابطه خودم و باشگاه هم باید این‌جوری باشه. اتفاقی که زمان استراماچونی و مجیدی نیفتاد و نتیجه‌اش هم مشخص بود؛ جدایی.


فاتیح: متاسفانه پروژه تخریب شروع شده با جملاتی مثل "این دستیاران برای فکری کوچیک هستند" و قس علی هذا! فازتون چیه؟ قصاص قبل جنایت میکنید؟! فکری با همین کادر فنی و بازیکنان نساجی شد کابوس تیم‌های بالای جدولی!!!!! ولله توئیتر کسی رو جریمه نمیکنه بابت توئیت نزدن!


بلوآرمین: فکر این که فکری نتیجه نگیره و مظلومی بشه جایگزینش خواب و خوراک رو ازم گرفته.


مارشال بروس: با تمام وجود از فکری حمایت میکنیم چون یکی از خودمونه فقط امیدوارم تو انتخاب کادرش تجدید نظرکنه بعید میدونم با حنیف و دین محمدی و.. با اینکه همشون برامون عزیزن کاری از پیش ببره. امیدوارم کاری کنه که اخر داستانش با استقلال به تلخی داستان منصوریان و مجیدی نباشه


رامین معشوری: خب فکری کاپیتان باتعصب سال‌های گذشته سرمربی شد،شخصاً بخاطر موفقیت استقلال همه جوره ازش حمایت میکنم. اجازه حضور استراماچونی رو با قانون مندرآوردی ندادند که تیم ما رو به زوال بره اما مطمئن هستم که فکری با حمایت همه جانبه هواداران موفق خواهد شد.


رویا: ‏روزی که ارسلان مطهری اومد استقلال همه مون گفتیم درسته عاشق استقلال ولی فنی ضعیفه و فقط عشق کافی نیست ولی به مرور زمان بهمون ثابت شد عشق کافیه... الان هم شاید خیلی ها بگن فکری از نظر فنی برای استقلال مناسب نیست ولی مطمئن باشید عشق کافیه


عارضم که: فکری هم میاد چندتا نتیجه خوب و بد میگیره، بین هوادارا اختلاف میفته، تعدادی بازیکن جدا میشن، زمین تمرینمون با بارش بارون غیرقابل استفاده میشه، پول تو باشگاه نیست، رسانه و داوری هم با ما نیست. فلذا، همون آش و همون کاسه!


عادل: ‏خب میلیچ رفت، پول شیخ هم ندارن بدن و میره. روزبه و کریمی هم که رفته بودن. قایدی هم باید بفروشن پول شفر رو بدن خلاصه اینکه محمود فکری با این وضعیتِ استقلال سال بعد سهمیه بگیره هنر کرده.


شاعربدخط: الان فکری مربی استقلاله و نمیخوایم بکوبیمش. ولی محمودخان همین اول راه داره تصمیمات اشتباه میگیره و کادرش رو ضعیف میچینه. این باید یه درخواست جمعی باشه که کادرمون بسیار حرفه‌ای بسته بشه نه با ۴تا اسم فکری اگه حمایت میخواد باید عاقلانه تصمیم بگیره؛ این کادر بعیده سهمیه بگیره!

دیدگاه‌ها