کد خبر : 1713025 | 19 مهر 1399 ساعت 21:09 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

دست العربی و محمدی از جام کوتاه ماند؛

پایان ناکامی‌های السد با قهرمانی در جام اورودو

العربی در حضور مهاجم ایرانی خود مقابل السد شکست خورد و نایب قهرمان جام اورودو قطر شد.

پایان ناکامی‌های السد با قهرمانی در جام اورودو

به گزارش "ورزش سه"، در بازی فینال فصل ۲۰-۲۰۱۹ جام اورودو قطر، تیم العربی که مثل چهار بازی گذشته‌اش مهرداد محمدی را از ابتدا در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در استادیوم عبدالله بن خلیفه به مصاف شاگردان ژاوی در تیم السد رفت.

 

السد در دقیقه ۱۷ روی یک ضد حمله سریع و حرکتی که یوسف عبدالرزاق با عبور از دروازه‌بان العربی انجام داد و شوت‌زنی کرد، به گل اول مقابل یاران محمدی رسید و به برتری یک بر صفر در نیمه اول دست پیدا کرد.

 

نام تائه هی، ملی‌پوش کره‌ای السد با شوت زمینی دروازه العربی را در دقیقه ۵۳ برای دومین بار باز کرد و در دقیقه ۷۷ نیز سانتی کازورلا، ستاره اسپانیایی روی اشتباه خط دفاعی حریف گل سوم را به ثمر رساند.

 

در حالی که یاران محمدی به دنبال کم کردن اختلاف و گلزنی بودند، شاگردان ژاوی روی یک ضد حمله سریع توسط نام تائه هی و پاس در عرض او به رودریگو تاباتا، با شوت پشت محوطه این بازیکن گل چهارم را زدند و موفق به کسب پیروزی ۴ بر صفر شدند.

 

شاگردان ژاوی که در چهار مسابقه اخیرشان دور از انتظار ظاهر شده و در لیگ قهرمانان آسیا یک تساوی برابر النصر عربستان و دو شکست مقابل سپاهان و پرسپولیس ایران داشتند و در جام ستارگان قطر نیز مغلوب قطر اس. سی شده بودند، امشب به روند ناکامی‌های خود پایان دادند و با کسب پیروزی پُر گل برابر العربی، قهرمان جام اورودو شدند.

 

مهرداد محمدی، مهاجم ایرانی العربی پس از دو بازی گلزنی پیاپی در جام ستارگان قطر، امشب در حضور ۹۰ دقیقه‌ای خود مقابل السد نتوانست دروازه حریف را باز کند.

دیدگاه‌ها