کد خبر : 1713032 | 19 مهر 1399 ساعت 21:30 | 78.3K بازدید | 2 دیدگاه

حواشی جالب دومین تمرین استقلال با فکری(عکس)

دومین تمرین تیم استقلال در غیاب بازیکنان ملی پوش این تیم زیر نظر محمود فکری برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، در تمرین امروز تیم استقلال ، حنیف عمران زاده به عنوان یکی از کمک های محمود فکری به تمرینات پیوست و پرویز مظلومی نیز به عنوان سرپرست تیم کار خودش را آغاز کرد. در زیر عکس هایی از دومین تمرین تیم استقلال با کادرفنی جدیدش را مشاهده می کنید.

 

 

ماسک شماره 12 فکری روز گذشته و در اولین روز تمرینات موضوعی ساده به نظر می رسید اما او امروز هم مجددا با ماسک شماره 12 وارد زمین تمرین شد تا شاید پیامی را برساند. آیا او شماره 12 تیمش خواهد بود و در جهت حمایت از بازیکنانش همه کار خواهد کرد یا اینکه از هواداران استقلالی انتظار دارد یار دوازدهم تیمش باشند؟ البته که همچنان استفاده بدون منظور از ماسک شماره 12 دور از ذهن نیست.

 

 

 


سعید عزیزیان اگرچه سابقه بازی در تیم استقلال را دارد اما به نسبت کادر تمام آبیِ محمود فکری ، مقداری غریبه تر به نظر می رسد. عزیزیان سابقه حضور در تیم پرسپولیس را در کارنامه دارد و مدتی نیز مربی دروازه‌بان های تیم پرسپولیس بود. 

 

 

 


حضور حنیف و آرش برهانی در کادرفنی استقلال برای طرفداران این تیم همچنان موضوع غریبی است. این دو که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده اند تا 4 سال قبل از بازیکنان محبوب سکوها بودند و بارها شادی را برای طرفداران به ارمغان می آوردند. 

 

 

گیتاریست آبی‌ها در نیم فصل اول حضورش در استقلال فوق العاده ظاهر شد و توانست گل‌های زیادی را برای این تیم به ثمر برساند. مطهری اکنون از ابتدای فصل در جمع آبی ها حضور دارد و امیدوار است بتواند روزهای خوب فصل پیش را تکرار کند. فصلی که با ناراحتی و استوری های عجیب برای او به پایان رسید. 

 

وریا غفوری امروز به جمع تمرین استقلال پیوست اما تنها به دویدن اکتفا کرد. وریا در قسمتی از تمرین مشغول توضیح دادن آسیب دیدگی‌اش به فکری بود. هر چند که به نظر می رسد با شروع فصل جدید لیگ برتر وریا بتواند با  آمادگی کامل به میادین باز گردد.

 

 

دیدگاه‌ها