کد خبر : 1713103 | 20 مهر 1399 ساعت 13:12 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

پل مرسون

اوزیل کاری کرد آرسنال مضحکه عام و خاص شود

ستاره سابق آرسنال می‌گوید مسوت اوزیل با پیشنهاد پرداخت دستمزد مسکات اخراج شده این تیم، باعث مضحکه شدن باشگاه شده است.

اوزیل کاری کرد آرسنال مضحکه عام و خاص شود

به گزارش "ورزش سه"، پل مرسن ستاره سابق آرسنال با انتقاد از مسوت اوزیل می‌گوید پیشنهاد اخیر اوزیل برای پرداخت حقوق و دستمزد مسکات معروف این تیم، گانروسوروس، حرکتی اشتباه بوده چرا که باعث شده آرسنال مورد تمسخر قرار بگیرد و مضحکه عام و خاص شود.

 

1535036

 

پل مرسن البته در صحبتهای خود از باشگاه آرسنال هم انتقاد کرد و گفت اخراج مسکات تیم و در عین حال امضای قراردادی با توماس پارتی با دستمزد 150هزار در هفته با هیچ منطقی نمی خواند.

 

وقتی باشگاه آرسنال تصمیم گرفت گانروسوروس را اخراج کند و علت این تصمیم را وضعیت بد مالی و ناتوانی در پرداخت دستمزد اعلام کرد موجی از انتقاد هواداران از راه رسید. مسوت اوزیل در واکنش به این ماجرا اعلام کرد حاضر است دستمزد مسکات تیم را پرداخت کند تا او بتواند به کارش ادامه دهد.

 

1533989

 

مرسون در انتقاد از اوزیل گفت: " مسوت اوزیل با پیشنهاد پرداخت حقوق گانروسوروس کاری کرد آرسنال مضحکه شود. از طرف دیگر اخراج مسکات تیم نشان می دهد مدیریت تیم این روزها چقدر خودخواه هستند و تا چه اندازه ارتباط شان با واقعیت را از دست داده اند".

 

ستاره سابق آرسنال در ادامه گفت: " آرسنال زمانی سمبل و نماد کلاس بود. بعید می دانم مالکین باشگاه این روزها اصلاً بدانند کلاس یعنی چه. کسی که این تصمیم را گرفته باید با خودش خلوت کند و ببیند کجای راه را اشتباه آمده".

 

 

دیدگاه‌ها