کد خبر : 1713312 | 21 مهر 1399 ساعت 14:54 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

اوزیل و رد پیشنهاد سعودی ها به خاطر مسائل سیاسی

طبق ادعای تایمز اخیرا مسوت اوزیل پیشنهاد هنگفتی از یک باشگاه عربستانی دریافت کرده بود.

اوزیل و رد پیشنهاد سعودی ها به خاطر مسائل سیاسی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به نظر می رسید بعد از برکناری اونای امری از آرسنال و روی کار آمدن میکل آرتتا اوضاع برای مسوت اوزیل تغییر کرده، اما این ستاره آلمانی رفته رفته زیر نظر سرمربی جدید توپچی ها نیز به یک نیمکت نشین و حتی سکونشین محض تبدیل شد؛ موضوعی که فصل گذشته و بعد از پیگیری بازی ها پس از دوران قرنطینه به اوج خود رسید.

 

 

1535296

 

 

در آغاز فصل جدید رقابت ها نه تنها اوضاع برای هافبک آلمانی تغییر نکرده بلکه بدتر هم شده است. میکل آرتتا هر بار صحبت واضحی درباره اوزیل مطرح نمی‌کند و از طرفی مشخص شد که ستاره آلمانی از لیست آرسنال برای مسابقات فصل جدید لیگ اروپا خط خورده است؛ موضوعی که باعث شده اوزیل سخت ترین دوران فوتبال خود را سپری کند.

 

دانکن کاستلس خبرنگار تایمز فاش ساخت که تابستان امسال، اوزیل از یک باشگاه عربستانی پیشنهاد هنگفتی را دریافت کرده بود اما در نهایت آن را رد کرد. اخیرا برای خوان ماتا نیز پیشنهادی مشابه از یک تیم عربستانی رسیده است و باید دید پاسخ او چه خواهد بود.

 

 

1407150

 

 

کاستلس در مورد پیشنهاد اوزیل در پادکست خود گفت:« می دانم که پیشنهاد عربستانی ها برای خوان ماتا یک اتفاق تازه نیست و قبل از او به اوزیل هم پیشنهاد داده بودند. آرسنال هم بدش نمی آمد از دستمزد هنگفت اوزیل خلاص شود و با جدایی اش موافق بود ولی خود اوزیل پیشنهاد را رد کرد.

اوزیل حتی در فهرست لیگ اروپای آرسنال هم نیست. آرسنال قصد داشت با او فسخ قرارداد کند که توفیقی نداشت. معتقدم دلیل اوزیل برای رد پیشنهاد، مشکلات سیاسی ترکیه و عربستان بود. اوزیل به دولت ترکیه وابستگی زیادی دارد و دوست نداشت باعث رنجش مسئولان بلندپایه این کشور شود.»

 

دیدگاه‌ها