کد خبر : 1713329 | 21 مهر 1399 ساعت 15:15 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

جعفری: آل کثیر باید زودتر کشف می شد

بازیکن سابق پرسپولیس و پاس که در تیم نفت امیدیه عملکرد خوبی به عنوان سرمربی داشت در خصوص شرایط پرسپولیس به گفت‌وگو پرداخت.

جعفری: آل کثیر باید زودتر کشف می شد 

جهانبخش جعفری در خصوص شرایط پرسپولیس به خبرنگار ورزش سه گفت: پرسپولیس باید پول برانکو را بدهد تا متضرر نشود. این اتفاق باید زودتر رخ دهد. این تیم بسیار زحمت کشیده و حیف است که به‌خاطر چنین مسائلی آسیب ببیند. یحیی و کادر تمام پرسپولیسی اش واقعا برای سرخ پوشان زحمت کشیده اند‌ و باید حمایت شوند.


او که اعتقاد دارد آل کثیر کشف او بوده در این رابطه ادامه داد: آل کثیر کشف من در البدر بندر کنگ در سن ۲۰ سالگی بوده و بسیار بازیکن مستعدی است. حیف کمی دیر کشف شد. او از اول هم استعداد داشت که در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی کند‌. از مسئولان فوتبال می‌خواهم که محرومیتش را ببخشند.


 جهانبخش در پایان درخصوص شرایط فصل قبل تیم نفت امیدیه افزود: من در حالی سرمربیگری این تیم را قبول کردم که ۱۱ امتیاز داشت  و هیچ کس امیدی به ماندن این تیم نداشت. اما ما با ۳۴ امتیاز این تیم را تحویل دادیم و در نیم‌فصل دوم قهرمان شدیم. من منتظر شرایطی هستم که همانطور که توانستم البدر بندر کنگ را به لیگ یک بیاورم باز هم این کار را انجام دهم. سال گذشته لیگ بسیار فرسایشی داشتیم و کار سخت بود. اما خداراشکر در نهایت انجام شد. من از نفت امیدیه جدا شدم. چند پیشنهاد از لیگ یک  و دو دارم که در حال بررسی آنها هستم.

 

دیدگاه‌ها