کد خبر : 1713360 | 21 مهر 1399 ساعت 18:29 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

برچسب 200 میلیون یورویی روی مدافع بارسلونا

بند فسخ رونالد آرائوخو مدافع جوان بارسلونا به 200 میلیون یورو افزایش یافت.

برچسب 200 میلیون یورویی روی مدافع بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در تمام تابستان به دنبال جذب یک مدافع جدید بود. رونالد کومان سرمربی هلندی بارسا بارها تاکید کرد که تیمش به یک مدافع میانی نیاز دارد و باشگاه کاتالان تلاش زیادی هم داشت تا اریک گارسیا را از سیتی جذب کند اما به دلیل مشکلات اقتصادی چنین چیزی اتفاق نیفتاد.

در نهایت کومان چاره ای نداشت جز اینکه روی رونالد آرائوخو مدافع 21 ساله اروگوئه ای تیم دوم بارسا حساب کند. بازیکنی که فصل گذشته توانسته بود چندین بازی برای تیم اول انجام داد و امیدوارکننده هم کار کرد.

 

 

معضل جدید ستین؛ مصدومیت بدموقع مدافع بارسلونا :: ورزش سه

 

 

آرائوخو در بازی برابر سلتا و پس از اخراج کلمنت لنگله وارد میدان شد و در بازی بعدی برابر سویا نیز زوج جرارد پیکه در قلب دفاع بود و عملکردی قابل قبول هم داشت.

طبق ادعای اسپورت، بارسلونا در نهایت نام رونالد آرائوخو را به عنوان بازیکن تیم اول به ثبت رسانده و به این ترتیب بند فسخ او طبق توافقی که سال 2018 صورت گرفته بود، از 100 به 200 میلیون یورو افزایش یافت.

 

 

1535305

 

 

آرائوخو که اخیرا ملی پوش هم شده، دو سال پیش از بوستون ریور اروگوئه با رقم 1.7 میلیون یورو به علاوه بندهای متغیر به بارسا پیوست و رقم نهایی می تواند به 5.2 میلیون یورو نیز افزایش پیدا کند. حضور او در تیم اول بارسا باعث خواهد شد تا بارسا مبلغی را نیز به بوستون ریور پرداخت کند که قطعا اتفاق مثبتی برای این باشگاه اروگوئه ای خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها