کد خبر : 1713515 | 22 مهر 1399 ساعت 16:09 | 27.8K بازدید | 11 دیدگاه

قول خلیل‌زاده؛ پنجره استقلال هفته بعد باز می‌شود

رییس هیات مدیره استقلال اعلام کرد پنجره نقل و انتقالاتی این تیم هفته بعد باز می‌شود.

قول خلیل‌زاده؛ پنجره استقلال هفته بعد باز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، این روزها اصلی ترین دغدغه مدیران باشگاه استقلال بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم است. فدراسیون جهانی فوتبال به خاطر شکایت وینفرد شفر سرمربی سابق آبی ها پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را بسته و تا زمانی که 600 هزار دلار پرداخت نشود، این پنجره باز نخواهد شد.


از این رو مدیران استقلال در تلاش هستند تا هرطور شده پول شفررا تامین کنند و به او پرداخت شود تا پنجره نقل و انتقالاتی باز شود. استقلالی ها تا زمانی که پنجره شان را باز نکنند قادر نیستند قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنند و به همین خاطر برای این مساله تلاش می‌کنند.


در این رابطه اسماعیل خلیل‌زاده رییس هیات مدیره استقلال به هواداران قول داده که پنجره نقل و انتقالات تا هفته آینده باز شود. او گفته است: «پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم از تیر  بسته شده و برای بازکردن آن دو سه روز بیشتر فرصت نداریم. برهمین اساس باید پول شفر، جپاروف و باشگاه پاختاکور را پرداخت کنیم و فکر می‌کنم این پنجره تا هفته آینده باز می‌شود.»


گفتنی است؛ سازمان لیگ فوتبال هم به باشگاه ها تا اول آبان برای ثبت قرارداد اعضای خود مهلت داده و همین مساله کار مسئولان استقلال را هم سخت‌تر می‌کند.

 

دیدگاه‌ها