کد خبر : 1713769 | 23 مهر 1399 ساعت 22:11 | 52.7K بازدید | 0 دیدگاه

نام هافبک چلسی به لیست زیدان اضافه شد

ممکن است انگولو کانته، هافبک فرانسوی چلسی در تابستان بعدی راهی رئال مادرید شود.

نام هافبک چلسی به لیست زیدان اضافه شد


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد بازار نقل و انتقالات رئال مادرید در تابستان آینده حول محور بازیکنان فرانسوی خواهد بود. تا به حال نام هایی چون پل پوگبا، کیلیان امباپه و ادواردو کاماوینگا برای انتقال به برنابئو مطرح شده اند و نشریه مارکا مدعی شد ممکن است اسم انگولو کانته، هافبک باتجربه چلسی نیز به این لیست اضافه شود.

 

1479801

 

اخیرا اخباری در مورد رابطه نه چندان خوب فرانک لمپارد با این هافبک دفاعی مطرح شده و مرور ترکیب چلسی در یک سال اخیر نشان می دهد انگولو کانته گزینه اول سرمربی این تیم برای قرار گرفتن در میدان نیست. در تابستان امسال چلسی خریدهای بزرگی انجام داد و دست به جوانگرایی زد و ممکن است انگولو کانته به زدی قربانی سیاست جدید این باشگاه لندنی شود.

 

انگولو کانته بازیکن مورد علاقه زین الدین زیدان است و در تابستان سال 2016 و پیش از انتقال به چلسی نیز رئال مادرید برای خرید این بازیکن از لسترسیتی وارد عمل شده بود. میانگین سنی خط میانی رئال مادرید با حضور بازیکنانی چون تونی کروس، لوکا مودرچ و کاسمیرو رو به افزایش است و بی شک حداقل یک بازیکن جدید در تابستان بعدی به این لیست اضافه خواهد شد. اینتر و آنتونیو کونته نیز در این تابستان تلاش زیادی برای جذب انگولو کانته کردند، اما در نهایت این انتقال محقق نشد.

دیدگاه‌ها