کد خبر : 1713853 | 24 مهر 1399 ساعت 14:40 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

بورخا مایورال:

از باشگاه رئال و شخص لوکا یوویچ عذرخواهی می کنم

مهاجم جدید رم روز گذشته به شکلی ناخواسته رئال مادرید را وارد حاشیه ای عجیب کرد.

از باشگاه رئال و شخص لوکا یوویچ عذرخواهی می کنم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تردیدهای زیادی در مورد جدایی بورخا مایورال از رئال مادرید وجود داشت اما این بازیکن نهایتاً در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی از جمع کهکشانی‌ها جدا شد و به رم پیوست. قرارداد مهاجم اسپانیایی با رم دو ساله و قرضی است و جالوروسی در صورت تمایل به حفظ مایورال 15 میلیون در پایان این فصل و یا 20 میلیون در پایان فصل دوم پرداخت خواهد کرد.

 

 

1535817

 

 

روز گذشته در مراسم معارفه مایورال او اظهارنظر عجیبی را مطرح کرد که بازتاب زیادی در رسانه های اسپانیایی داشت.

تا آخرین روزها مشخص نبود که از بین او و لوکا یوویچ، کدام یک رئال را ترک خواهند کرد. مایورال روز گذشته فاش ساخت که زیدان دوست داشت او بماند و یوویچ برود:« رئال مادرید خواهان ماندن من بود اما نهایتا آنها اجازه جدایی ام را صادر کردند. همچنین می خواهم از رئال مادرید تشکر کنم که اجازه داد امروز در اینجایی که هستم حضور داشته باشم. در تابستان من خیلی زود تمایل خود را برای ترک باشگاه نشان دادم. بعد از ملاقات با زین الدین زیدان، او از من درخواست کرد که در تیم بمانم و به همین خاطر مدت بیشتری را با آنها تمرین کردم. نهایتاً آرزویم جدایی بود چرا که من فکر می کردم در جای دیگر فرصت بیشتری برای پیشرفت خواهم داشت.

 

 

1531115

 

 

باشگاه خواسته های زیدان گوش داد و با وجود اینکه شاید آنها بیشتر به جدایی لوکا یوویچ تمایل داشتند، تلاش خود را برای نگه داشتن من انجام داد. من یک بار دیگر زیدان را در دفترش ملاقات کردم و به او گفتم که نمی توانم فرصت حضور در باشگاهی مانند رم را از دست بدهم.»

 

 

1535959

 

 

مایورال که اظهاراتش برای زیدان و رئال حواشی زیادی درست کرده، امروز به کادنا سر گرفت:« اگر نیاز به عذرخواهی از باشگاه رئال مادرید و شخص لوکا یوویچ باشد، این کار را انجام خواهم داد. هرگز نمی خواستم برای رئال حاشیه درست کنم. متاسفانه از حرف های من بد برداشت شده است.

زیدان هرگز در مورد فروش یوویچ با من حرف نزد. او فقط به من گفت که خواهان ماندنی شدنم است. به نظر می رسد من به یوویچ و باشگاه بی احترامی کرده ام اما هرگز اینطور نبود.»

 

دیدگاه‌ها