کد خبر : 1714139 | 26 مهر 1399 ساعت 18:05 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

پس از تساوی در دربی مرسی ساید

آنچلوتی: هم می توانستیم لیورپول را ببریم، هم ببازیم

اورتون در دیداری حساس و پرحاشیه توانست لیورپول مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را با تساوی متوقف کند.

آنچلوتی: هم می توانستیم لیورپول را ببریم، هم ببازیم

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش دربی مرسی ساید بین اورتون و لیورپول با تساوی 2-2 به اتمام رسید. در دیداری جذاب که صحنه های حاشیه ای زیادی هم داشت.

لیورپول در این بازی دو بار از میزبانش پیش افتاد ولی در نهایت نتوانست برتری خود را حفظ کند تا با این تساوی اورتون همچنان صدر را حفظ کند و لیورپول هم نتوانست با یک پیروزی، از زیر سایه شکست 7-2 برابر استون ویلا خارج شود.

اورتون دقیقه 90 بازی ده نفره شده بود و یک گل لیورپول در دقیقه 93  نیز توسط وی ای آر آفساید اعلام شد.

 

 

1536212

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون در نشست خبری این بازی گفت:« بازی خوبی بود و توانستیم در تمام طول مسابقه پا به پای لیورپول بجنگیم. این کار را با روحیه ای خوب و مثبت انجام دادیم. در نهایت می توانستیم این بازی را هم ببازیم و هم پیروز شویم ولی یک امتیاز گرفتیم که نتیجه خوبی بود.»

 

کارلتو ادامه داد:« در طول بازی هرگز اطمینان و اعتماد به نفسمان را از دست ندادیم و شانس های خوبی هم برای گلزنی داشتیم. در پایان چنین دیداری نمی توانم از نمایش بازیکنانم و نتیجه نهایی ناراضی باشم.

البته در برخی صحنه ها می توانستیم بهتر دفاع کنیم. برابر لیورپول اجرای توامان تاکتیک های هجومی و دفاعی کار سختی است. لیورپول تیمی است که 90 دقیقه جدیت و فشار خود روی حریف را حفظ کرده و به شکلی متناوب ادامه می دهد. برابر چنین تیمی خیلی خوب و با برنامه کار کردیم.»

 

دیدگاه‌ها