کد خبر : 1714223 | 27 مهر 1399 ساعت 00:48 | 26.8K بازدید | 3 دیدگاه

نیوکاسل 1-4 یونایتد: طوفان 10 دقیقه در سنت‌جیمزز پارک

تیم منچستریونایتد با نمایشی طوفانی در دقایق پایانی مسابقه، سه امتیازی ارزشمند را از دیدار با نیوکاسل به دست آوردند.

نیوکاسل 1-4 یونایتد: طوفان 10 دقیقه در سنت‌جیمزز پارک

به گزارش ورزش سه، دیدار حساس تیم های نیوکاسل و منچستریونایتد تا دقیقه ۸۵ با نتیجه تساوی دنبال می‌شد اما طوفان ده دقیقه ای شاگردان اوله گونار سولسشر سبب شد تا شیاطین سرخ با یک پیروزی بزرگ از زمین خارج شوند.

 

در این بازی منچستر با ترکیب داوید ده خیا، هری مکوایر، ارون ون بیساکا، ویکتور لیندلوف، لوک شاو، اسکات مک تومینای، فرد، برونو فرناندز، خوان ماتا، دنیل جیمز و مارکوس راشفورد به زمین رفتند.

 

بازی با حملات منچستر یونایتد آغاز شد اما این تیم نیوکاسل بود که در دقیقه سه بازی به گل رسید. سانتر بازیکنان سفید و مشکی پوش از سمت راست به لوک شاو خورد تا کلین شیت ده خیا به سادگی از دست برود.

 

1536568

 

در ادامه بازی برونو فرناندز با شوتی استثنایی در دقیقه ۱۸ دروازه کارل دارلو را فرو ریخت اما داور آن را آفساید گرفت تا منچستر همچنان عقب باشد. پنج دقیقه بعد از این گل مردود، ارسال تماشایی خوان ماتا از روی نقطه کرنر روی سر هری مکوایر نشست تا او با گلی زیبا پاسخ انتقادات را بدهد.

 

بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و در نیمه دوم نیز قرمزپوشان نمایشی هجومی را از همان ابتدا ارائه کردند اما عملکرد درخشان گلر ۳۰ ساله نیوکاسل مانع از رقم خوردن نتیجه ای پرگل تا دقیقه ۸۰ شد.

 

با این حال پنج دقیقه پس از آغاز نیمه اول یک ارسال روی دروازه یونایتد با ضربه سر کالوم ویلسون همراه شد اما این ضربه را ده خیا از روی خط دروازه برگرداند.

 

در دقیقه ۵۷ برخورد راشفورد با مدافعان حریف پنالتی تشخیص داده شد و فرناندز پشت توپ ایستاد اما ضربه محکم او را کارل مهار کرد تا بازی همچنان مساوی بماند. چند دقیقه شوت شلوی هافبک کهنه کار نیوکاسل را ده خیا مهار کرد.

 

1536569

 

بازی تا دقیقه ۸۵ با نتیجه تساوی پیش می‌رفت اما ورود ون د بیک ستاره هلندی شیاطین سرخ ورق را برگرداند. او در همین دقیقه با دو پاس تماشایی باعث شد تا توپ از نیمه منچستری ها به دروازه نیوکاسل برسد و سپس همکاری فرناندز با راشفورد باعث شد تا او با جبران پنالتی از دست رفته و گل افساید، سرانجام گلزنی کند.

 

اما این پایان کار نبود؛ در دقیقه ۹۰ حرکت آرون ون بیساکا از داخل محوطه جریمه شوتی تماشایی را روانه دروازه کرد و گل سوم را به ثمر رساند.

 

1536571

 

در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده هم برونو فرناندز با پاس بلند از راه دور مدافعان نیوکاسل را جا گذاشت تا راشفورد گل چهارم را بزند و بازی نیز با همین نتیجه خاتمه یافت.

 

این برد فوق العاده، نخستین پیروزی یونایتد در این فصل لیگ جزیره بود که شاگردان سولسشر را چهار امتیازی کرد. آن ها اگرچه با صدر فاصله زیادی دارند اما در صورت پیروزی در دو دیدار آینده مقابل آرسنال و چلسی به جمع شش تیم بالای جدول خواهند پیوست.

دیدگاه‌ها