کد خبر : 1714348 | 27 مهر 1399 ساعت 17:34 | 13.5K بازدید | 3 دیدگاه

پس از برتری اتلتیکو بر سلتا

سوارز: برای بازی مقابل بایرن روحیه گرفتیم

لوئیس سوارز پیروزی در زمین سلتا پس از دو تساوی متوالی و در استانه بازی با بایرن در لیگ قهرمانان را حیاتی عنوان کرد.

سوارز: برای بازی مقابل بایرن روحیه گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز تابستان امسال و پس از حرف و حدیث های بسیار از بارسلونا جدا و راهی اتلتیکو شد.

جدایی او رایگان ولی با بندهای متغیر بود. سوارز شروعی عالی در اتلتیکو داشت و در نخستین بازی خود توانست دو گل از شش گل تیمش را به گرانادا بزند ولی در دو بازی متوالی نتوانست گلزنی کند تا اینکه روز گذشته توانست گل نخست تیمش را به سلتا بزند و کمک کند اتلتیکو 0-2 پیروز شود.

 

 

1536708

 

 

سوارز روز گذشته همراه با دیه گو کاستا زوج تهاجمی تیم دیه گو سیمئونه بود. او در پایان مسابقه گفت:« می دانستیم بازی با سلتا دشوار است. سلتا همیشه کار را سخت می کند ولی ما هدفی جز پیروزی نداشتیم و مهمتر از هر چیزی نیز کسب سه امتیاز بود. سلتا بازیکنان باکیفیتی دارد همیشه خطرناکند.»

 

 

1536709

 

 

سوارز در مورد بازی کنار کاستا گفت:« این اولین بار بود کنار هم بازی می کردیم و حس خوبی داشتم. همه از اهمیت کاستا در اتلتیکو باخبرند. او سال هاست برای این تیم بازی می کند. باید به خوبی خودمان را با سبک بازی هم وفق می دادیم و معتقدم موفق شدیم.»

 

خستگی تیم و مصاف با بایرن:« تیم به خاطر بازی های ملی کمی خسته بود و هنوز جا برای بهتر شدن داریم ولی در مجموع خوشحالم که توانستم برای اتلتیکو گلزنی کنم و نیز خوشحالم برای پیروزی تیم. حالا باید کمی استراحت کنیم و سپس به بازی با بایرن فکر خواهیم کرد. با این پیروزی برای بازی با بایرن روحیه گرفتیم.»

 

 

دیدگاه‌ها