کد خبر : 1714517 | 28 مهر 1399 ساعت 17:34 | 52.1K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش آاس؛

مسی خسته و مسن؛ زمان تجدید نظر کومان نرسیده؟

لیونل مسی با 33 سال سن همچنان بدون استراحت در همه بازی های بارسلونا ثابت است. شاید بهتر باشد سرمربی جدید بارسا این روند را تغییر دهد.

مسی خسته و مسن؛ زمان تجدید نظر کومان نرسیده؟

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در بازی سوم فصل بارسا برابر سویا بازیکنی دونده نشان داد که تا آخرین ثانیه ها برای زدن گل برتری، خط دفاع سویا را آزار داد اما در بازی با ختافه آمارها نشان می دهند که فوق ستاره آرژانتینی یکی از کم کارترین های میدان بود.

هرچند او دقیقه پایانی درون محطوه جریمه ضربه ای به توپ زد که می توانست گل تساوی بارسا باشد اما در مجموع مسی کمتر از انتظارها نشان داد.

 

 

1536622

 

 

او در تمام طول بازی 30 پاس درست داد در حالی که پدری گونزالس بازیکن 17 ساله بارسا در 60 دقیقه حضورش در زمین با ارسال 29 پاس، حضوری چشمگیر در برنامه های هجومی تیمش داشت.

 

این روزها یک بار دیگر بحث استراحت دادن به لیونل مسی مطرح شده است اما به نظر می رسد که رونالد کومان همچنان با این عقیده موافق نیست. او پس از شکست از ختافه در مورد مسی گفت:« مسی اگر بازی نکند خسته می شود. او اگر مشکل پزشکی نداشته باشد، می تواند 4 بازی در طول یک هفته انجام دهد.»

 

آمارها اما چیز دیگری را نشان می دهند. درصد دوندگی مسی در بازی با ختافه شدیدا افت کرد و این نشان می دهد او با 33 سال سن شاید بهتر است در برخی بازی ها روی نیمکت بنشیند و استراحت کند.

 

 

1536958

 

 

سفری طولانی به آرژانتین و بولیوی برای دو بازی ملی و سپس بازگشت به اسپانیا باعث تحمیل خستگی مضاعف به مسی شده بود. بسیاری انتظار داشتند او برابر ختافه کار را از روی نیمکت شروع کند. مسی بهترین قاتل نیمه های دوم در میان بازیکنان حاضر در لالیگاست و در مجموع وقتی نیمه دوم وارد زمین شده، توانسته 24 گل به ثمر برساند و تنها خولیو سالیناس و  دی پائولا با 28 و 27 گل در این زمینه بهتر از او عمل کرده اند.

 

 

1536573

 

 

مسی در مقطعی از فصل که بارسا سه بازی در هفت روز برگزار خواهد کرد، برای درخشش نیاز به استراحت بیشتر دارد و شاید کومان باید در عقاید خود تجدید نظر کند. او فصل گذشته 31 گل در همه رقابت ها به ثمر رساند که هفت تایش در زمین حریفان بود و تنها سه تای شان نیز تعیین کننده در نتیجه نهایی بودند.

 

دیدگاه‌ها