کد خبر : 1714626 | 29 مهر 1399 ساعت 12:09 | 30.7K بازدید | 1 دیدگاه

کومان: نه به مسی شک دارم، نه شکایتی از او

آخرین چمپیونزلیگ مسی با پیراهن بارسلونا؟

بارسا امشب در نوکمپ در حالی به مصاف فرانس‌واروش می‌رود که این ممکن است آخرین چمپیونزلیگ لیونل مسی با پیراهن بارسلونا باشد.

آخرین چمپیونزلیگ مسی با پیراهن بارسلونا؟

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بارسلونا همچنان لیونل مسی را در اختیار دارد ولی امشب فصل جدید چمپیونزلیگ را در حالی آغاز می‌کند که انتظارها از این تیم به اندازه اکثر فصل‌های گذشته بالا نیست. چرا که بعد از حذف تحقیرآمیز کاتالانها از اروپا در فصل‌های اخیر بارسلونا دیگر به اندازه روزهای طلایی‌اش اعتماد به نفس ندارد.

 

1537108

کاپیتان: بزرگترین امید بارسلونا در فصل جاری

 

شکست تحقیرآمیز 8-2 فصل گذشته مقابل بایرن مونیخ نقطه شروع تغییرات گسترده در نوکمپ بود و با وجود اینکه باشگاه به ستاره هایی مثل لوئیس سوارز و ایوان راکیتیچ اجازه داد بلوگرانا را ترک کنند ولی هر طور شده لئو مسی را نگه داشت.

 

حذف شدن مقابل رم، لیورپول و بایرن در فصل‌های گذشته یکی از مهمترین عواملی بوده که باعث شده هواداران بارسا کمتر از هر زمان دیگری به تیم شان در اروپا خوشبین باشند ولی رونالد کومان با این وجود نسبتاً خوشبین به نظر می‌رسد و برنامه‌های جاه‌طلبانه ای دارد.

 

کومان در این باره گفته بود: " بارسلونا باید برای قهرمانی بازی کند. چه در داخل کشور و چه در اروپا. ولی در اروپا تیم‌های قوی‌ای حضور دارد و ما باید قابلیت خودمان را ثابت کنیم. با اتفاقهایی که در باشگاه افتاده ما شانس اول نیستیم ولی می توانیم تا مراحل بالا پیش برویم".

 

1537109

کومان: از مسی شکایتی ندارم. به او شک هم ندارم

 

بارسلونا از سال 2015 در چمپیونزلیگ به قهرمانی نرسیده و امسال هم در حالی قدم به تورنمنت می گذارد که در آشوب داخلی به سر می برد. مسی با اینکه عملاً بر خلاف میلش در تیم ماندگار شده ولی بارسا با مشکلات مالی دست به گریبان است و رئیسش بارتومئو با چشم انداز رای عدم اعتماد مواجه شده است. بعد از تابستان پرتنش بارسا عده زیادی در انتقاد به شروع بد فصل توسط این تیم مسی را هدف گرفتند ولی کومان تا اینجا پشت کاپیتانش ایستاده.

 

کومان در دفاع از مسی گفت: " عملکرد مسی می‌تواند بهتر باشد ولی تا جایی که من می بینم مسی راضی و خوشحال است و خوب تمرین می‌کند. مسی تمرکز بالایی دارد و می‌خواهد کاپیتان باشد و بازی کند. من از او نه شکایتی دارم نه به او شک دارم".

 

فرانس‌واروش امروز اولین آزمون بارسا در لیگ قهرمانان را در مقابل کاتالانها قرار می دهد. این تیم مجارستانی از سال 1995 در رقابتهای باشگاهی اروپا حاضر نبوده و در گروهی که یوونتوس و دینامو کیف هم در آن حضور دارند ضعیف‌ترین تیم به حساب می آید.

 

 

دیدگاه‌ها