کد خبر : 1714589 | 29 مهر 1399 ساعت 09:20 | 17.9K بازدید | 3 دیدگاه

لیورپول، بارسا، رئال مادرید؛ سه تیم در کمین امباپه

لوپاریزین در فرانسه مدعی است کیلیان امباپه به تمدید قرارداد با PSG نزدیک نشده و سه باشگاه لیورپول، بارسا و رئال مادرید شرایط او را به دقت زیر نظر دارند.

لیورپول، بارسا، رئال مادرید؛ سه تیم در کمین امباپه

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی لوپاریزین در گزارشی اختصاصی مدعی شد که کیلیان امباپه به احتمال زیاد برای ترک پاری سن ژرمن برنامه ریزی می کند.

 

1537049

 

لوپاریزین می‌گوید بر اساس اخباری که از منابع درون باشگاه بدست آورده به این نتیجه رسیده که امباپه به تمدید قرارداد با PSG نزدیک نشده و با این شرایط احتمالاً در پایان فصل تیم پاریسی را ترک خواهد کرد.

 

این در حالی است که پاری سن ژرمن مدتی است تلاش زیادی برای راضی کردن امباپه به تمدید قراردادش انجام داده. این نشریه می‌گوید علت عدم تمایل امباپه این بوده که سه باشگاه لیورپول، بارسا و رئال مادرید به وضوح برای بدست آوردن او در تلاش هستند.

 

1537050

 

قرارداد فعلی امباپه با PSG تا ماه ژوئن 2022 اعتبار دارد ولی او با وجود تلاشهای باشگاه هیچ علاقه ای برای تمدید آن نشان نداده. تابستان آینده امباپه وارد آخرین سال قرارداد خود می شود و PSG احتمالاً مجبور به فروش او خواهد شد چرا که در غیر اینصورت ممکن است در سال 2022 ستاره اش را به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از دست بدهد.

 

 

دیدگاه‌ها