کد خبر : 1714603 | 29 مهر 1399 ساعت 10:56 | 54.4K بازدید | 2 دیدگاه

خواجوی قراردادش با وچان را فسخ کرد؛

جدایی غیرمنتظره رکورددار کلین‌شیت ایران

سنگربان فصل گذشته تیم فوتبال بانوان وچان کردستان، در حالی‌که قرارداد خود را با این تیم تمدید هم کرده بود، در تصمیمی غیرمنتظره به همکاری خود با وچانی‌ها پایان داد.

جدایی غیرمنتظره رکورددار کلین‌شیت ایران

به گزارش "ورزش سه" زهرا خواجوی سنگربان جوان و خوش‌آتیه فصل گذشته وچان کردستان که توانست با عبور از رکورد حسین حسینی و پیام نیازمند، خود را رکورددار جدید کلین‌شیت فوتبال ایران معرفی کند و با رکوردشکنی خود، نگاه‌ها را به صورت ویژه‌ای به فوتبال بانوان معطوف کرد، برای فصل جدید نیز با مدیران وچان به توافق رسیده بود و قراردادش را ماه گذشته نیز با این تیم تمدید کرد. خواجوی پس از حضور در تمرینات وچانی‌ها که برخلاف سایر رقبا، خیلی زود آغاز شده بود خود را مهیای حضور در فصل جدید می‌کرد اما به یکباره در تصمیمی غیرمنتظره امروز قرارداد خود را با تیم خود فسخ کرد.

 

خواجوی درباره تصمیم خود گفت: من دو سال در این تیم فوتبال که تنها نماینده استان کردستان بود توپ زدم و با این تیم به مقام های  سوم و نائب قهرمانی لیگ برتر فوتبال رسیدیم. فصل پیش با وچان رکورد کلین شیت ایران را جابجا کردم؛ امسال هم در ابتدای نقل و‌ انتقالات با این تیم قراردادم را تمدید کردم و حتی در تمرینات حاضر شدم. اما متاسفانه شرایط و جو تیم را نمی توانم بپذیرم. به همین دلیل قراردادم را با این تیم فسخ کردم و تصمیم گرفتم به تیمی بروم که آرامش داشته باشم و‌ از یک سری مسائل دور باشم. از همه مهم‌تر من تشنه موفقیت روز افزون هستم و موفقیت  خودم‌ را در رفتن از این تیم دیدم.


خوشحالم در مدتی که در این تیم بودم با رسیدن به نایب قهرمانی کمک کردم فوتبال کردستان در ایران شناخته شود. به هرحال برای تیم وچان در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها