کد خبر : 1714671 | 29 مهر 1399 ساعت 15:12 | 36.4K بازدید | 2 دیدگاه

نیمار شاکی از PSG؛ چرا پیشنهاد نمی دهید؟

نیمار فوق ستاره برزیلی پی اس جی از اینکه پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت نکرده گلایه مند است.

نیمار شاکی از PSG؛ چرا پیشنهاد نمی دهید؟

به گزارش "ورزش سه"، تابستان 2019 نیمار تمام تلاش خود را برای جدایی از پی اس جی و بازگشت به لالیگا انجام داد. او هیچ تمایلی برای ماندن در پی اس جی نداشت و پس از دو سال از انتقال 222 میلیون یورویی اش، در فکر جدایی بود اما در نهایت با مخالفت قاطع پی اس جی و درخواست 300 میلیون یورویی این باشگاه از بارسا و رئال همه چیز منتفی شد.

 

 

1524471

 

 

یک سال بعد همه چیز متفاوت است. نیمار پس از فصلی خوب با پی اس جی نه تنها از فکر جدایی منصرف شده که به فکر تمدید قرارداد است. ورق حالا برگشته و این پی اس جی است که بدون تعجیل و با آرامش به این قضیه نگاه می کند.

 

طبق ادعای LE10SPORT، نیمار از اینکه لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه هنوز هیچ تماسی با وی نگرفته و در مورد تمدید قرارداد حرکتی از سوی او دیده نمی شود، نگران و عصبانی است. فوق ستاره برزیلی انتظار داشت زودتر از اینها پیشنهاد تمدید قرارداد به وی برسد اما بی تفاوتی خاص باشگاه او را آزرده خاطر کرده است.

 

 

1521959

 

 

طبق همین گزارش، ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد پی اس جی مساله زمان است و دیر یا زود دو طرف وارد مذاکره خواهند شد. پی اس جی می داند که نیمار حالا با انگیزه تر از همیشه برای ماندن است و پس از اینکه در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته نتوانست مانع از شکست تیم برابر بایرن شود، حالا عطش انتقام دارد و می خواهد برای دومین فصل متوالی پی اس جی را به فینال برساند.

گفت و گو ها به زودی شروع خواهد شد هرچند نیمار انتظار داشت پیشنهاد تمدید را زودتر دریافت کند.

 

دیدگاه‌ها