کد خبر : 1714687 | 29 مهر 1399 ساعت 16:43 | 26.1K بازدید | 1 دیدگاه

تجربه هیجان انگیز علیمنصور در تراکتور (عکس)

سرمربی تراکتور در این فصل یک تجربه بسیار هیجان انگیز خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، حضور همزمان اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در تراکتور، یکی از اتفاقات مهم فوتبال ایران در سال های اخیر به شمار می رود. تراکتور با داشتن این سه بازیکن باتجربه و شاخص، یک تیم خاص در طی دو فصل اخیر بوده است. با قطعی شدن حضور آنها در فصل جدید، علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تراکتور در لیگ بیستم، یک تجربه هیجان انگیز خواهد داشت.

 

بی شک داشتن چنین بازیکنانی برای هر مربی یک امتیاز ویژه به شمار می رود، گرچه بایستی مدیریت خوبی نیز از سوی کادرفنی صورت بگیرد. شایعات مربوط به نقش شجاعی در تصمیمات کادرفنی فصل گذشته در مقاطعی تراکتور را وارد حاشیه کرد اما تجربه بالای این بازیکن باعث شد تا تیم چندان از این بابت ضربه نخورد.

 

در تمرین امروز تراکتور شاهد حضور اشکان دژاگه و مسعود شجاعی کنار سایر بازیکنان بودیم. به این ترتیب آنها رسما حضور خود در لیگ بیستم با پیراهن تراکتور را تایید کردند. از لحظه اول حضور این دو بازیکن در تمرین می توانستیم تفاوت را احساس کنیم. جلسه خصوصی اشکان و مسعود با منصوریان در حاشیه تمرین که تصاویر آن را در ادامه می بینید نیز نشان می دهد که سرمربی تراکتوری ها حساب ویژه ای روی این بازیکنان باز کرده و خواسته هایی فراتر از یک بازیکن از آنها خواهد داشت.

 

1537187

 

1537188

 

1537189

 

 

منصوریان پیش از این نیز گفته بود که سه کاپیتان ملی پوش تیمش،  سمبل های تراکتور هستند و در آینده نیز جزو پیشکسوتان این باشگاه خواهند بود. کار کردن با این بازیکنان در لیگ بیستم و تاثیر روانی مثبتی که در داخل زمین روی بازیکنان خواهند داشت، یک تجربه بسیار خوب و هیجان انگیز برای منصوریان خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها