کد خبر : 1714694 | 29 مهر 1399 ساعت 17:15 | 18.7K بازدید | 1 دیدگاه

گام بلند پیش از شروع فصل؛

ملوان بدهی اسکوچیچ را پرداخت کرد (عکس)

مدیران باشگاه ملوان با حضور در هتل المپیک، رضایت سرمربی سابق تیم ملوان را جلب کردند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تیم‌هایی که دراگان اسکوچیچ در آن نمایش خوبی از خود به یادگار گذاشت، دوران حضور در ملوان بندرانزلی بود که نتایج بسیار خوبی با این تیم کسب کرد و در پایان به رتبه هفتم جدول رده بندی رسید. 

 

 

1537193

 


 باشگاه ملوان طی سال های گذشته به شدت با مشکلات مالی دست به گریبان بوده است. در جلسه ای که ساعاتی پیش میان دو اسطوره انزلی‌چی ها برگزار شد و آنها موفق به جلب رضایت سرمربی سابقشان شدند.

اما این مشکل حل شده و سایت رسمی ملوان بندرانزلی در رابطه با آن اینطور نوشته است:« در جلسه ای مابین پژمان نوری مدیرعامل، مهندس اشکان پوررشید عضو هیئت مدیره، مازیار زارع سرمربی تیم بزرگسالان و ابراهیم گل آور مدیر روابط بین الملل باشگاه ملوان به همراه دراگان اسکوچیچ سرمربی اسبق ملوان و حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران، با توافق صورت گرفته مطالبات باقیمانده ی وی از فصل ۹۲-۹۳ به ایشان پرداخت گردید. لازم به ذکر است باشگاه ملوان پیش از اعلام رای و جریمه از سوی کمیته انضباطی فیفا در پی شکایت دراگان اسکوچیچ ، اقدام به مذاکره مستقیم و توافقی دو جانبه با سرمربی سابق خود کرد و بدهی دلاری وی را تسویه نمود. مهندس اشکان پوررشید در مدتی کوتاه پس از حضور در باشگاه ملوان، تاکنون دو پرونده ی ارزی مهم باشگاه ملوان در فیفا را تسویه کرده است.»

دیدگاه‌ها