کد خبر : 1714695 | 29 مهر 1399 ساعت 17:23 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

پورتو تیم قدرتمندی است

گواردیولا: سیتی لایق حضور در نیمه نهایی نبود

پپ گواردیولا اعتراف کرد که تیمش به خاطر اشتباهاتی که داشت، شایسته حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نبود.

گواردیولا: سیتی لایق حضور در نیمه نهایی نبود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا در نخستین بازی فصل خود در لیگ قهرمانان به مصاف پورتو خواهد رفت. سیتی با هدایت گواردیولا در سال های اخیر هرگر نتوانسته به نیمه نهایی این رقابت ها برسد و فصل گذشته که خیلی ها شانس این تیم را بالا می دانستند، با شکست از لیون نتوانستند به جمع 4 تیم پایانی برسند.

 

 

1537196

 

 

پپ گواردیولا در نشست خبری این بازی گفت:« هر فصل مثل همیشه شروع می شود و سوال ها در اولین نشست خبری لیگ قهرمانان در مورد فتح این رقابت هاست و همه نیز پاسخ مرا می دانید. این تنها اولین بازی است و اولین قدم. هنوز تا رویاپردازی و هدف گذاری برای جام ها خیلی فاصله داریم. به خاطر اتفاق فصل گذشته نمی توانیم از حالا انتظارات را خیلی بالا ببریم. بازی فردا یک بازی خانگی است و برای اینکه در راه صعود به مشکل نخوریم، باید سه امتیاز را کسب کنیم.»

 

شکست فصل گذشته از لیون:« ناکامی تلخی بود و روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. خودم را مسئول اول شکست از لیون می دانم. باید قبول کنیم که به اندازه کافی خوب کار نکردیم. هر بار که شکست های مان در مراحل حذفی لیگ قهرمانان را آنالیز می کنم به این نتیجه می رسم که در برخی زمینه ها بد بودیم و لیاقت صعود را نداشتیم. در هر صورت انتظارات از ما بالاست و رویاهای زیادی داریم ولی حالا باید از صفر شروع کنیم.»

 

بازی برابر پورتو:« آنها تیم خوب و قدرتمندی هستند. نمی توانم انکار کنم وقتی اولین بازی را در زمین حریف انجام می دهید، به اندازه بازی در زمین خودی اهمیت ندارد. ما میزبانیم و به همین دلیل این یک بازی حیاتی برای ماست و باید سه امتیاز را کسب کنیم.»

 

 

1536576

 

 

غایبان سیتی:« لاپورته، گابریل ژسوس و کوین دی بروینه به این بازی نمی رسند ولی زینچنکو به شرایط بازی رسیده است.»

 

فوتبال پرتغال:« هر بار که برابر یک تیم پرتغالی قرار می گیرم می دانم که کار دشواری پیش رو خواهم داشت. فوتبال پرتغال استثنایی است. کیفیتی که دارد و حتی نیمکت نشینان شان غیر قابل انکار است. از تماشای بازی های تیم ملی پرتغال هم لذت می برم. من در بارسا با ستاره های پرتغالی چون لوئیس فیگو، فرناندو کوتو و ویتور بایا رشد کردم. من کاتالانم و آب و هوا، غذا و سبک زندگی ما به پرتغالی ها خیلی شبیه است. تیم ملی پرتغال از تیم های محبوب من است و کریستیانو هم از بهترین های دنیاست. پرتغالی ها از هر حیث باید به فوتبال شان افتخار کنند.»

 

دیدگاه‌ها