کد خبر : 1714732 | 29 مهر 1399 ساعت 20:20 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو پاراتیچی:

لیگ قهرمانان با هر رقابت دیگری فرق می کند

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس معتقد است که رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دارای حس و حالی فوق‌العاده‌ است.

لیگ قهرمانان با هر رقابت دیگری فرق می کند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس همواره سال‌های گذشته به عنوان یک مدعی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را آغاز کرده اما هر بار در کسب جام این مسابقات ناکام بوده است. با این حال بیانکونری در فصل جدید نیز با سرمربی گری آندره آ پیرلو یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

 

یووه از دقایقی دیگر در اولین بازی خود در فصل 21-2020 چمپیونزلیگ رو در روی دیناموکیف اوکراین قرار خواهد گرفت. فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس پیش از آغاز این مسابقه گفت: " خوشحالم که دوباره رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را آغاز می‌کنیم چرا که این مسابقاتی است که همه بیش از سایرین از آن لذت می برند. ما در بازی امشب انتظار یک عملکرد خوب را داریم و می‌خواهیم پیروزی را به خانه بیاوریم. من می خواهم اعتماد به نفس و شخصیت همیشگی را از یووه ببینم. امشب اما شرایط کمی عجیب است چرا که تعداد زیادی از هواداران نیز در ورزشگاه حضور دارند."

 

 

1536528

 



(تعداد 15 هزار هوادار اوکراینی می‌تواند امروز بازی بین دو تیم دیناموکیف و یوونتوس را از نزدیک تماشا کنند.)

 

پاراتیچی در ادامه گفت: " دیناموکیف تیمی پر از بازیکنان جوان است که بسیاری از آنها در رقابت‌های لیگ جوانان یوفا با ما روبرو شدند. لیگ قهرمانان همیشه حس فوق العاده ای به شما می دهد و سفر کردن در آن نیز بسیار خاص است. شما آن را در چهره بازیکنان و مربیان را متوجه می شوید. به طور کلی لیگ قهرمانان اروپا متفاوت است."

 

دیدگاه‌ها