کد خبر : 1714913 | 30 مهر 1399 ساعت 19:31 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمام بازیکنان ما انگیزه دارند؛

فرزانه: پدیده لیگ برتر می‌شویم

مربی تیم فوتبال نساجی معتقد است می‌توانند در فصل جدید پدیده بازی‌ها شوند و نتایج خوبی کسب کنند.

فرزانه: پدیده لیگ برتر می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا فرزانه درباره نساجی گفت: خدا را شکر اوضاع خیلی خوب است و تیم یکدستی داریم. نفرات با کیفیتی به تیم اضافه شدند که می‌توانند در ادامه راه به ما کمک کنند. نساجی تیم پُرطرفداری است که هوادارانش توقع نتیجه گرفتند دارند و ما هم با توجه به بودجه تیم توانستیم تیم خوبی جمع و جور کنیم.

 

او ادامه داد: آقای فاضلی شناخت خوبی نسبت به نساجی دارد و سال گذشته نفر اول کادر آقای فکری در این تیم بود که طراحی تمرینات و تمام مسائل فنی را برعهده داشت. درست است بازیکنان زیادی از نساجی رفتند ولی نفرات خوبی هم اضافه شدند تا تیم یکدست و همدلی داشته باشیم. امیدوار هستیم نتایج خوبی در بازی‌ها به دست آوریم و حتی به سهمیه آسیایی هم فکر می‌کنیم.

 

مربی تیم فوتبال نساجی درباره سه دیدار تدارکاتی پیش فصل که تا به امروز انجام دادند، ابراز کرد: خوشبختانه توانستیم روند گل نخوردن تیم را در دو بازی مقابل تیم‌های گل‌گهر سیرجان و هوادار ادامه دهیم و می‌خواهیم در لیگ برتر نیز این کار را انجام دهیم. تیم جوان و خوبی داریم و امیدوار هستم بتوانیم پدیده لیگ برتر شویم.

 

فرزانه در خصوص مسابقه دوستانه امروز نساجی برابر هوادار عنوان کرد: هوادار یکی از تیم‌های خوب لیگ یک است که امروز دو تیمِ ۱۱ نفره کامل داشت. به نظرم آنها جزو ۵-۴ تیم بالای جدول خواهند شد و مدعی صعود به لیگ برتر هستند. ما در نیمه دوم با اضافه کردن نفرات خط حمله که در برنامه داشتیم، توانستیم به گل برسیم. به شخصه از ساختار دفاعی تیم راضی هستم. تمام بازیکنان ما تلاش می‌کنند و با انگیزه زیادی در بازی‌ها حاضر می‌شوند.

 

مدافع سال‌های نه چندان دور سپاهان و صبا یادآور شد: سال‌ها در فوتبال حرفه‌ای به‌عنوان مربی و بازیکن بودم ولی فرصت حضور در نساجی که تیم استانم است را نداشتم. آرزوی من بود که یک روز برای نساجی بازی کنم ولی حالا به‌عنوان مربی در خدمت این تیم پُرهوادار هستم. امیدوارم هرچه دارم برای تیم خوب، تماشاگران فوتبال فهم و مردم عزیز قائم‌شهر بگذارم.

 

او تاکید کرد: باشگاه نساجی به مربیان نسل جوان اعتماد کرده که جا دارد از مدیریت آقای حدادیان تشکر کنم چراکه ساختار خوبی در این تیم فراهم آورده است. به نظرم نسل مربیان جوان، فوتبال را به‌صورت علمی‌تر پیش می‌برند و ما نیز امیدوار هستیم جواب زحمات آقایان حدادیان و امیری را بدهیم و هواداران نساجی را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها