کد خبر : 1715132 | 02 آبان 1399 ساعت 12:00 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت قطبی به پورعلی گره خورد(عکس)

دیدار حساس و تماشایی تیم های دالیان و شیجیاژوانگ اوربرایت با برتری دو بر صفر شاگردان رافا بنیتس به پایان رسید.

به گزارش"ورزش سه" در شرایطی که تیم افشین قطبی بازی رفت را با نتیجه دو بر یک به سود خود تمام کرده بود در دومین مسابقه که بازهم که در خانه دالیان پرو برگزار می شد زیر فشار تماشاگر بازی را با نتیجه دو بر صفر به حریف پرستاره خود باخت تا بقایش در رقابت های سوپرلیگ چین به دو یا چهارمسابقه دیگر گره خورده باشد.

 

 

1537883

 


تیم افشین قطبی البته نبردی پایاپای با شاگردان رافا بنیتس داشت اما آن ها به وضوح از ستاره های خارجی با کیفیت تری بهره می بردند بخصوص سام لارسون سوئدی و سالومون روندون ونزوئلایی بازیکن سابق نیوکاسل که با تکنیک و قدرت بدنی نقش فوق العاده ای در حفظ توپ در دقایق پایانی مسابقه داشت.


از اتفاقات عجیب این مسابقه می شود به چهار دقیقه وقت اضافه آن اشاره کرد که شاگردان رافا بنیتس موفق شدند توپ را بیش از سه دقیقه در سمت راست تیم شیجیاژوانگ  نگه دارند و با گرفتن سه خطا و اوت های متوالی بازی را کاملا از جریان بیاندازند. این در حالی بود که شاگردان افشین قطبی در ابتدای نیمه دوم تلاش ها زیادی را برای نفوذ به خط دفاعی مستحکم دالیان کردند اما در نهایت منجر به انجام کار خاصی نشدند.

 

 

1537884

 


تیم افشین قطبی حالا باید در ادامه رقابت های سوپرلیگ چین که در دو گروه برنده و بازنده برگزار می شود به دیدار تیم مرتضی پورعلی گنجی، شنزن برود که تیمی با کیفیت با مربیگری یوردی کرویف است. تیمی که بازیکنان خارجی خوبی را هم در اختیار دارد و اگر در این مسابقه پلی آف مقابل شیجیاژوانگ موفق باشد کارشاگردان افشین قطبی را سخت خواهد کرد. شیجیاژوانگ در صورت شکست در این مسابقه آخرین شانس خود را برای بقا در سوپر لیگ مقابل تیمی از دسته اول امتحان خواهد کرد که البته با توجه به محدودیت به کارگیری بازیکنان خارجی آن مسابقه نیز یک بازی خاص برای قطبی خواهد بود که فعلا لحظات سختی را در فوتبال چین سپری می کند. او در سوپر لیگ امسال  شروع بسیار خوبی داشت اما مشخص بود که با توجه به صعود از دسته پایین تر تیمش از نظر بنیه بازیکن بومی توانایی رقابت با تیم های ثروتمند لیگ برتر چین را ندارد.

دیدگاه‌ها