کد خبر : 1715182 | 02 آبان 1399 ساعت 16:30 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

دیمیتار برباتوف:

تردید به زیدان و اخراج او حماقت است

از نظر دیمیتار برباتوف انتفادات اخیر از زین الدین زیدان تنها باعث تنش غیرضروری در رئال شده است.

تردید به زیدان و اخراج او حماقت است

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو شکست خانگی متوالی برابر کادیز و شاختار، زین الدین زیدان در موقعیتی پیچیده و بی سابقه قرار گرفته است. رئال فردا باید به نوکمپ برود و برابر بارسا قرار بگیرد و یک شکست دیگر می تواند زیدان را در آستانه اخراج قرار دهد.

سرمربی فرانسوی با رئال به افتخارات زیادی دست پیدا کرده و تیم او مدافع عنوان قهرمانی لالیگاست ولی عدم جذب بازیکن جدید در تابستان و اعتماد عجیب زیزو به ستاره های قدیمی و پا به سن گذاشته، باعث شده رئال فصل جاری از فرم همیشگی خود به دور باشد. ادامه این روند بدون شک باعث برکناری زیزودخواهد شد.

 

 

1537914

 

 

دیمیتار برباتوف ستاره بلغاری سابق منچستریونایتد در مورد شایعات برکناری زیدان گفت:« تردید به زیدان و اخراج او حماقت است. چطور می توان گفت مربی مثل زیدان زیر فشار اخراج قرار دارد؟ چون دو بازی را باخته؟ قبلا این اتفاق در رئال رخ نداده است؟

رئالی ها عاشق زیدان هستند نه فقط به عنوان یک بازیکن اسطوره ای باشگاه که به عنوان سرمربی هم دوستش دارند. انتقادات فعلی از زیدان ایجاد یک تنش غیرضروری بیش نیست.»

 

 

1537403

 

 

مسی در ال کلاسیکو:« مهم نیست مسی فردا در ال کلاسیکو چه نمایشی خواهد داشت. او تحت هر شرایطی یکی از بهترین های تاریخ فوتبال است و این تغییر نخواهد کرد.»

 

دیدگاه‌ها