کد خبر : 1715224 | 02 آبان 1399 ساعت 21:39 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: اهل گله و شکایت نیستیم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد تیمش همشه با شرایط دشوار کنار آمده است.

هانسی فلیک: اهل گله و شکایت نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ اواخر هفته گذشته با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با چهار گل اتلتیکومادرید را مغلوب کرده و خط و نشانی جدی برای دیگر رقبا بکشد. حالا و در آستانه دیدار مقابل فرانکفورت، هانسی فلیک مدعی شد لروی سانه بهبود یافته، اما در بازی فردا در ترکیب اولیه حضور نخواهد داشت.

 

هانسی فلیک گفت: "نیکلاس سوله اخیرا عملکرد خوبی داشته است. من در دو بازی گذشته از عملکرد کل تیم و طی این پیشرفت رضایت دارم. نیکلاس سوله برای مدت طولانی مصدوم بود و باید این نکته را نیز در ذهن داشته باشیم. اما ما همچنین بازیکنان بزرگ دیگری نیز در این پست در اختیار داریم."

 

1532277

 

شرایط تیم برای بازی با فرانکفورت: "شکایت و گله هرگز کار ما نبوده و همیشه شرایط را پذیرفته ایم. لروی سانه فردا قادر به بازی کردن خواهد بود، اما با این وجود ما قصد ندارد در ترکیب ابتدایی به سانه بازی بدهیم و باید گام به گام جلو برویم. اما به هر حال سانه نیز یکی از گزینه های ماست و از بازگشت او خوشحالیم.

 

کورتین تولیس حالا از فوتبال لذت می برد. او فصل گذشته به خاطر مصدومیت مشکلات فراوانی داشت و زیاد بازی نکرد. ما در پایان فصل گذشته با تولیسو صحبت کردیم و حالا خوشحالم که او موفق به گلزنی برابر اتلتیکومادرید شد. تولیسو قدرت ضربه زدن خوبی دارد و در محوطه جریمه نیز برای رقبا تهدید محسوب می شود.

 

ما یک سبک بازی مشخصی داشته و انتظار داریم آن را اجرا کنیم. بازیکنان حاضر در زمین نیز مسئول این امر هستند. سرژ گنابری فردا در ترکیب نخواهد بود و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. ما با بازیکنانی که در حال حاضر قادر به بازی کردن هستند متمرکز خواهیم بود."

دیدگاه‌ها